בטורקיה

נעצרה חוליית איראנית שתכננה לחטוף ישראלים

בצל העלאת רמת אזהרת המסע לאיסטנבול לחמורה ביותר, ארגון הביון הטורקי עצר חולייה איראנית שתכננה לבצע פיגוע ירי וחטיפה במדינה, חולייה נוספת חופשית (חדשות, בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90)

ארגון הביון הטורקי MIT עצר לאחרונה אזרחים איראנים שתכננו לבצע פיגוע ירי וחטיפה בטורקיה, כך על פי הפרסום הערב (שני) ב-YNET.

כזכור, הבוקר המועצה לביטחון לאומי העלתה את רמת אזהרת המסע לאיסטנבול לרמה מספר 4, המהווה את הרמה הגבוהה ביותר של אזהרות המסע.

על פי הדיווח, בחודש שעבר המועצה לביטחון לאומי אף יצרה קשר עם אזרחים ישראליים ששהו בטורקיה והודיעה להם כי הם על הכוונת האיראנית והורתה שלא יצאו מחדרם במלון.

גם בסוכנות הידיעות 'רויטרס' דיווחו כי חולייה איראנית אחת נתפסה רגע לפני תקיפת תיירים, אך חולייה שנייה טרם נתפסה ומסתובבת חופשי באיזור.

כזכור, מאז הפרסומים כי ישראל היא זו שחיסלה את קצין משמרות המהפכה בטהראן שבאיראן, גבר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם. בתקופה האחרונה דווח כי לאחר שניסיונות שונים שלהם נכשלו, האיראנים החליטו "להוריד את הרף" ולהתמקד בטורקיה.

בהודעת המל"ל הבוקר נכתב: "לפני שבועיים חודדה לציבור אזהרת המסע לנסיעה לטורקיה, בעקבות החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם, בדגש על טורקיה. נוכח התמשכות האיום ונוכח עליית מדרגה בכוונות האיראניות לפגוע בישראלים בטורקיה, בדגש על איסטנבול, המטה לביטחון לאומי מעלה את אזהרת המסע על איסטנבול לרמתה הגבוהה ביותר, רמה 4".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר