"עובד יום ולילה"

שגריר ארה"ב: עד 2023 - פטור מוויזה לישראלים

שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, אישר כי עד לשנת 2023 ישראלים שיירצו לטוס לארה"ב יהיו פטורים מוויזות: "זה מסובך, יש דברים רבים שהישראלים צריכים לעשות" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
((צילום: Olivier Fitoussi/Flash90))

שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, אישר כי עד שנת 2023 ישראלים יהיו פטורים מוויזה לארה"ב. לדבריו, "דברים רבים צריכים להיעשות השנה כדי שזה יקרה. אך היישום הוא בשנה הבאה".

בריאיון לעיתון 'ישראל היום', התבטא השגריר ניידס: "אני עובד יום ולילה כדי שזה יקרה. זה מסובך, אני עובד מול שרת הפנים שקד, די מקרוב, שממוקדת בכך מאוד".

השגריר הדגיש: "יש דברים רבים שהישראלים צריכים לעשות, כולל באמצעות חקיקה בכנסת כדי לעמוד בדרישות של ארה"ב. אנחנו רוצים לעשות את זה, ואני מקווה שנוכל לעשות את התהליך כדי שזה יקרה. לא במקרה מנסים לעבוד על זה כבר 15 שנה ולא הצליחו, מפני שזה באמת מסובך. אולי נצליח בכך השנה".

לדברי ניידס: "השנה הקלנדרית שבה צריך לעבור את התהליך היא הנוכחית. היום האפקטיבי הוא ב־2023. אבל דברים רבים צריכים להיעשות השנה כדי שזה יקרה. אך היישום הוא בשנה הבאה. זו משימה הרקולסית. אנו עושים זאת עבור העם בישראל כדי שיהיה לו קל יותר לנסוע לארצות הברית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר