צפו בנאום

ח"כ בן צור לרה"מ בנט: "זה גדול עליך, לא סופרים אותך"

במהלך נאום במליאה, פנה ח"כ יואב בן צור לראש הממשלה, נפתלי בנט, וקרא לו להתפטר: "אתה יודע שזה גדול עליך, הדברים האלה. כולם לא סופרים אותך, גם החברים שלך" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ יואב בן צור (ש"ס) תקף אמש (שני) את ראש הממשלה, נפתלי בנט, וקרא לו להתפטר מתפקידו: "כולם לא סופרים אותך, גם החברים שלך". צפו בנאום.

בפתח נאומו תקף ח"כ בן צור: "חבריי חברי הכנסת, התכנסנו לדון מדוע בנט משפץ את ביתו הפרטי בלי אישור במחיר ובאופן חסר תקדים בציבוריות הישראלית, והעולם שותק ומאפשר. כל מי שהיה בעבר שותף פעיל להפגנה כלשהי נגד השחיתות השלטונית – כולם נאלמו דום. כולם מאפשרים לבנט, העיקר שהטרללת שלהם תקודם".

לדבריו: "לפני תקופה, כשאמרנו לכם שהממשלה מנסה לחנך אותנו מחדש, צחקתם. הממשלה הטילה מיסים כבדים על חד-פעמי, שתייה מתוקה, ואולי היו כאלה שצקצקו ואמרו: הם, החרדים, מזהמים את הסביבה בפסולת שלהם, בשימוש בחד-פעמי, אז טוב שמעלים להם מיסים, שישלמו יותר, לא נורא".

בן צור תקף: "השכם והערב הם מפרסמים איגרות ודברי שבח אחד על השני, ובמציאות אנחנו רואים איך כל אחד סוחט את הקופה הציבורית כמה שיותר מכל העם לטובת הטרלול שאותו הוא מייצג. והבדיחה, רבותיי, היא עלינו: בתוך שנה אחת בלבד מחיר הדיור לקנייה הפכו לבלתי מושגים; מחירי השכירות מזנקים; מחירי הלחם והמזון מזנקים; מים וחשמל מתייקרים, והדלק מתייקר; התחבורה הציבורית בדרך לעלות יותר, והממשלה, שנהנית ממס הבלו, מרוויחה מהאזרח, ורק האזרח העובד לא מתחיל את החודש".

בסיום נאומו, פנה בן צור לרה"מ בנט שנכח באולם: "אדוני ראש הממשלה, באמת, אתה יודע שזה גדול עליך. בינינו, זה גדול עליך, הדברים האלה. כולם לא סופרים אותך, גם החברים שלך. לצערנו ראש ממשלה שלא מחליט הוא לא ראש ממשלה, הוא לא מושל. אף אחד מהחברים הקרובים שלך לא עושה שום חשבון למה שאתה אומר ולמה שאתה מבקש. באמת, כבוד זה משהו? אם כבוד זה משהו, כמו שאתה מקבל את הכבוד, יערב לך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר