האפשרות לממשלת ימין

בנט בוחן בסקר: ללכת לממשלה עם הליכוד?

רה"מ תוקף ללא הרף את הליכוד והעומד בראשה, אבל ב'וואלה' דווח כי סקר שהופץ ע"י ימינה מראה שהוא מכין חלופה בדמות ממשלת ימין-חרדים-ימינה בכנסת הזו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רה"מ בנט במליאה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט הפיץ אמש (שני) סקר מסרונים אנונימי שבדק את התמיכה בהצטרפות לממשלה בראשות הליכוד בכנסת הנוכחית, זאת בעקבות הקפאת חברות ח"כ ניר אורבך ממפלגתו בקואליציה והדרישה "לחשב מסלול מחדש", כך דווח ב'וואלה!'.

לפי מקורות בימינה ששוחחו עם 'וואלה!', כמה שעות לאחר הודעת ח"כ אורבך, בנט נתן אור ירוק לביצוע הסקר ששאל: "האם אתה תומך בכניסת ימינה ונפתלי בנט לממשלה בראשות הליכוד בכנסת הנוכחית?". הסקר הופץ ממספר אנונימי אך לוואלה נודע כי הוא הופץ על ידי ימינה לעשרות אלפי תומכים רשומים במאגר המפלגה. לפי המקורות הוא מעיד על כך שבנט "מהרהר באפשרות ברצינות".

בימינה מכחישים כי מדובר בסקר מטעמם או מטעם בנט ומסרו בתגובה כי מדובר ב"שקר מוחלט. מפלגת ימינה ואף אחד מטעמו של ראש הממשלה לא הפיץ את הסקר המדובר בכתבה. ייתכן שזהו תרגיל של יריבים פוליטיים או כל דבר אחר. ראש הממשלה בנט פועל כדי לייצב את הממשלה ולהמשיך להוביל את המדינה לשגשוג כלכלי ולביטחון".

ע"פ אותו דיווח, שרת הפנים איילת שקד היא שמובילה את המאמצים לשכנע את בנט להודיע כי ישקול חבירה לממשלת ימין בראשות נתניהו, אך עד כה, הוא דחה את הבקשות שלה בנושא. גם ח"כ ניר אורבך, שהודיע אתמול לבנט שהוא פורש מהקואליציה, מנסה לקדם את המגעים של ימינה ותקווה חדשה להצטרפות לממשלה חלופית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר