שעת סיפור במליאה

ח"כ אבוטבול לעג על "השרה שאהבה טיקטוק"

חבר הכנסת משה אבוטבול ממפלגת ש"ס נשא היום נאום במליאת הכנסת ועקץ בחריפות את יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה, מיכאלי; 'השרה צחקה, כולן יכולות לקפוץ לה' (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

חבר הכנסת משה אבוטבול ממפלגת ש"ס נשא היום (שלישי) נאום במליאת הכנסת ועקץ בחריפות את יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה, מירב מיכאלי.

אבוטבול פתח את דבריו ואמר: "הגיע אלי מחאתם בחרוזים של ארגון נהגי האוטובוסים על המצב הקשה בתחבורה בארץ עליה ממונה שרת התחבורה מירב מיכאלי ושם השיר שלהם 'השרה שאהבה טיקטוק'".

הוא החל להקריא את הסיפור: "פעם היתה שרה שאהבה רק טיקטוק. לא פייסבוק, ולא אינסטגרם, רק טיקטוק. לא פגישות לא פתרונות ולא הישגים, רק טיקטוק. ובג'ונגל הרחוק ההוא שבו היא גרה, איפה שיש אנשים בשר ודם, החיים הם לא בטיקטוק. ישבה השרה וצחקה על כולם: אני רק בטיקטוק".

"באו אליה היועצות והיועצים, המומחיות והמומחים, הוועדות והוועדים. ואמרו לה: גברתי השרה, אצלנו כאן בג'ונגל יש אנשים שחיים פה. שצריכים להגיע ממקום למקום. יש קשישים, ויש ילדים, ויש חיילים, ויש קשיי יום וסתם כאלה שהפקקים באוטו הביאו אותם לדיכאון ושברון. אבל טיקטוק!!! ???החיים הם לא בטיקטוק!!! תפסיקי בבקשה לרקוד ולקפוץ בסרטונים מביכים, הגיע הזמן שתקחי אחריות על מצב העניינים".

הוא המשיך: "אבל השרה צחקה, היא רק רוצה טיקטוק. זה הכי פאן לה. וכולן יכולות לקפוץ לה. [גם הרפורמות] היא בטיקטוק ואך ורק בטיקטוק. טיקטוק. טיקטוק. טיקטוק".

"פעם אחת את השטויות עזבה ויצאה השרה מביתה עם כל הפמליה, לטייל בג'ונגל הרחוק שבו היא חיה. ראתה השרה אנשים שממתינים שעות בתחנות הרוסות בלי צל. חיילים שלא מצליחים לעלות על הרכבת כי היא עוד שנייה מתפוצצת. נהג שבורח כי הוא נוהג כבר 12 שעות ללא הפסקה. וקשיש שסופר את השקלים כדי לשלם על הנסיעה. ראתה השרה במו עיניה עד כמה היא כושלת. חטפה חום, ברחה והסתלקה אל לשכת הממוזגת".

"ומה עם האנשים שבג'ונגל חיים? אתם ודאי שואלים האזרחיות והאזרחים עדיין סובלים. הם ממשיכים לחכות חיים שלמים. לתחבורה ראויה ומכובדת. ברכבת מיושנת שפועלת עד חמש גם בימי חמישי. בשמש ובגשם בתוך תחנות מטומטמות. בזמן שהשרה רוקמת רפורמות. וכל יועץ ויועץ כאשר שואל מה יהיה, ישר היא זועקת קדימה לשתוק. אני באמצע לצלם סרטון לטיקטוק".

אבוטבול הוסיף לסיום: "אני מציע לשרת התחבורה עדיף לך וחשוב שתגיעי לפגישה עם יו"ר וועדת הכלכלה מיכאל ביטון לדון על הרפורמות שלך הרחק ממבזקי הטיקטוק, כי אם לא, תיכף תתפזרו כל הממשלה ולא ישאר לך כבר גם טיקטוק״.

כזכור, במסגרת מחאת הנהגים, הודיעו כי הם דרישותיהם להעלאת שכרם ולהטבות נוספות לא יענו, הם יפתחו בשביתה כללית, כאמור, לטענתם השרה מיכאלי בוחרת להתעלם ממצוקתם.

בפלטפורמת טיקטוק מעל מיליארד משתמשים, היישומון מאפשר לעלות סרטונים קצרים להנאת הצופים, מיכאלי כבר ספגה בעבר ביקורת על מספר סרטוני טיקטוק שערכה ושיתפה בנושאים העומדים על הפרק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר