המסע לפולין

הרב הראשי מסר שיעור הכנה לקראת מסע ישיבת נהרדעא

רגע מיוחד התרחש מיד לאחר השיעור שהעניק את הפרספקטיבה הנכונה ליהודי במסע לפולין, כאשר פגש הרב את נכדו של מי שהציל את אביו הרב ישראל מאיר לאו בשואה (חרדים)

הרב הראשי הרב לאו בשיעור (צילום: באדיבות המצלם)

במסגרת היערכות והכנה למסע לפולין, תלמידי ישיבת נהרדעא הגיעו ללשכת הרב הראשי, הגאון הרב דוד לאו שקיבלם בחמימות רבה ומסר להם שיעור מיוחד. לצד הרב הראשי השתתפו בשיעור רבני הישיבה הרב יוסף בורנשטיין והרב מנחם ורדיגר.
במהלך שיעור ההכנה לקראת המסע, הרחיב הגר"ד לאו על התועלת הנפלאה אותה יכול כל תלמיד להפיק מהמסע לפולין ועל דרכי ההסתכלות הנכונה על מאורעות השואה, ברוח משנתו של הרב דסלר זצ"ל.

הרב לאו בשיעור (באדיבות המצלם)

כמו כן ציין הרב הראשי את הבניין הנפלא והיכולות אליהן יכול כל יהודי להגיע, להבדיל מיכולות האכזריות אליהן הגיעו הנאצים ימ"ש.
הרב הראשי לישראל אף שיתף את תלמידי הישיבה באירוע פרטי שלו בו הוא חווה עם אביו את הקבלה העצמית לבנייה וחיזוק של עם ישראל.

עם סיום השיעור המעצים והמחזק, פגש הרב לאו להפתעתו תלמיד אשר סבו הציל את אביו הגאון הרב ישראל מאיר לאו, כשהרב לא מסתיר את התרגשותו במפגש, ומגולל בהתרגשות את דרך ההצלה השמימית של אביו.

הרב לאו בשיעור (באדיבות המצלם)

תלמידי הישיבה הודו להנהלת הישיבה על התובנות המחזקות שבוודאי ישפיעו על המסע לפולין והדרכים לקבל ממנו פרספקטיבה לחייו של יהודי

הרב לאו בשיעור (באדיבות המצלם)
חלק מקהל המשתתפים (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר