לקראת בחירות האמצע

ניסה להדיח את דונלד טראמפ והודח בעצמו

נשיא ארה"ב לשעבר סוגר מעגל: טום רייס, חבר בית הנבחרים האמריקני מטעם המפלגה הרפובליקנית, מהבודדים במפלגתו שתמך בהדחת טראמפ, הפסיד למועמד מקורב לטראמפ (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
טראמפ, ארכיון (צילום: Shutterstock)

המירוץ לבחירות האמצע מתחמם, והפריימריז במפלגה הרפובליקנית מראים כי רבים ממועמדי הנשיא לשער טראמפ מצליחים לכבוש ניצחונות רבים.

כך למשל נרשמה סגירת מעגל בו טום רייס, חבר בית הנבחרים האמריקני הפסיד בפריימריז לקראת בחירות האמצע על המושב שלו לטובת המועמד ראסל פריי, שהציב לאורך כל השנה וחצי האחרונות תמיכה מלאה בנשיא הקודם. פריי ייצג את המחוז ה-7 של דרום קרוליינה מטעם המפלגה הרפובליקנית.

לצד זאת, לא רק ניצחונות היו לטראמפ בדרום קרוליינה אלא גם הפסדים. כך למשל ננסי מייס, נציגת מחוז אחר בדרום קרוליינה, תמכה בתוצאות הבחירות לפיהן ניצח ביידן - ומאז טראמפ פעל לנסות להדחתה, אך כאמור, ניצחה את המועמד שהריץ הנשיא לשעבר.

באדם לקסלט מועמד מחוז בנבאדה ומקורב לדונלד טראמם הצליח גם כן לזכות במועמדות המפלגה הרפובליקנית בבחירות לקונגרס שייערכו בקרוב.

כזכור, ב-8 בנובמבר 2022, י"ד בחשוון תשפ"ג, יתקיימו בחירות האמצע לקונגרס, בחירות בהן עשוי הנשיא המכהן ג'ו ביידן לאבד את הרוב הפרלמנטרי בו מחזיק בזכות מפלגתו, המפלגה הדמוקרטית.

בימים אלה נערכים בחירות מקדימות - פריימריז, שקובעות את זהות המועמדים מטעם כל מפלגה ומטעם כל מחוז ברחבי ארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר