החיפושים אחר מוישי | צפו

50 אלף למי שיביא מידע על מוישי קליינרמן • התורם: "בכיתי ועשיתי מעשה"

אחרי לחצים ותהיות ציבוריות רבות, המשטרה הקימה אתמול צוות חקירות מיוחד, נדיב אמריקני ששמע על הסיפור, הגיע היום לבית המשפחה והתחייב על סכום גדול - למי שיביא מידע ממשי | צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
סקט, עם ההורים בביתם (צילום: עם ישראל חי)

היום ה-82 להיעלמותו של הנער אברהם משה קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית, והחיפושים אחריו העלו הילוך, כאשר עשרות מתנדבים יצטרפו היום (חמישי) לחיפושים וכזכור משטרת ישראל הקימה צוות חקירה מיוחד לחיפושים.

מי שעוד התגייס לעזרה במציאת הנער מוישי, הוא הנדבן האמריקני, שעלה לאחרונה לישראל, שמואל סקט, שהגיע היום לבית ההורים והתחייב, כי מי שיביא מידע ממשי על מוישי, יקבל פרס בסך חמישים אלף שקלים.

סקט אמר בבית ההורים במודיעין עילית: "אני ראיתי את הסרטון לפני כמה ימים של ההורים שיושבים לידי, ואני בכיתי, אבל לא רציתי רק לבכות ולהתפלל שזה חשוב מאוד אבל רציתי לעשות עוד משהו".

"אחרי שבכיתי, החלטתי לעשות מעשה, והקרן שלי עם ישראל חי, תיתן פרס של חמישים אלף שקלים, למי שייתן מידע ממשי שיוביל למציאת אברהם משה חי וקיים. אני מבקש מכם שאם יש לכם בדל מידע תתקשרו אלינו, אפילו בשבת זה ממש פיקוח נפש", סיים הנגיד את דבריו. (אם יש לכם מידע, ניתן להתקשר ל: 053-284-5507 או 050-657-1577. ח"ב)

אביו של מוישי קליינרמן אמר: "זה מחזק מאוד איך שעם ישראל מתגייסים לעזור לנו בכל התחומים, אם זה בתפילה אם זה בחיזוק ובכל שאר הדברים, זה מאוד מחזק שעוזרים לנו במציאת מוישי שלנו".

"אי אפשר לתאר את הקושי ואת הדאגה שלנו, אנחנו כבר לא יכולים לנשום או לישון, כל צלצול טלפון מקפיץ אותנו, זה נורא", אמר האב הדואג.

אמו של מוישי אמרה: "אנחנו ממש מעריכים את המאמצים של האנשים לעזור לנו, אין לי מספיק מילים כדי להודות על כל מה שעשו עבורנו. אני קוראת למדינת ישראל, תתעשתו, תביאו את הילד הביתה".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', משטרת ישראל הודיעה אמש, כי הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד לאיתורו של מוישי קליינרמן, בתקופה האחרונה השמיעו רבים ביקורת על כך שלא נראה כי עושים די כדי למצוא את הנער החרדי, שהיעלמותו המסתורית מטרידה רבים.

לפי הודעת המשטרה, המפכ"ל קובי שבתאי שוחח עם ראש אח"מ, שמינה צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון ולצידו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין, בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי קליינרמן ולאתר אותו.

"משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר", מסרה המשטרה.

בפעם האחרונה שבה נראה קליינרמן הייתה ביום שישי, כ"ב באדר ב', ערב שבת קודש פרשת שמיני - אז הוא נראה באיזור מירון, ומאז אבדו עקבותיו. גיטי קלינרמן, אמו של אברהם משה, מתמודדת כבר יותר משלושה חודשים עם היעלמותו של בנה, ואינה מוצאת מנוח, מרוב דאגה לגואלו.

"לא היה לו בעבר אף פעם שהוא יצא ולא היה מעדכן אותנו כל כמה שעות מה קורה איתו", היא סיפרה ל'כיכר השבת' לפני כחודש. "זה היה יום שישי, לפני 54 ימים", היא משחזרת, "אברהם משה נסע לשבת מברכים של חודש ניסן במירון, הוא אמר שהוא נסע עם חברים ובגלל שאין לו טלפון, הוא נתן מספר טלפון של חבר ושהוא יהיה בקשר איתנו".

"במוצאי שבת הוא לא התקשר. עברו עוד שלושה ימים והוא לא יצר קשר ואנחנו נכנסו ללחץ", מספרת גיטי, "יום שישי, שבוע אחרי, כבר שבוע שהוא לא מתקשר, אמרתי לבעלי שמשהו פה קרה, והתחלנו לחפש אותו. ערבנו את המשטרה, לאט לאט המשטרה נכנסה לתמונה, לקחנו חוקר פרטי שינסה לאתר אותו בגלל שהמשטרה גררה רגלים, מאז ועד היום לא הגיע מידע מסודר, לא משהו מדויק".

היא מספרת כי "החברים שהיו איתו בשוק, הם לא יודעים מה קרה, הם מספרים שהוא יצא במוצאי שבת עם מישהו, אבל אנחנו לא יודעים באמת מה קרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר