ברקע ההתראות מפיגועים

ארדואן והרצוג שוחחו על האזהרה לטורקיה

נשיא טורקיה ארדואן שוחח עם נשיא המדינה הרצוג. שני המנהיגים שוחחו בין היתר על אזהרת המסע לטורקיה בצל ההתראות על פיגועים אפשריים בעיר אינסטבול (מדיני, עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: חיים צח לעמ)

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח לפני זמן קצר עם מנהגה של טורקיה ארדואן. השניים שוחחו בין היתר על ההתראה על פיגועים נגד ישראל בטורקיה.

במהלך השיחה בין השניים הודה הנשיא הרצוג על המאמצים לסיכול פעולת טרור על אדמת טורקיה. בשיחה הדגישו השניים את התרומה הגדולה של שיתוף הפעולה לאמון הנבנה בין הממשלות והעמים.

במהלך השיחה הדגיש נשיא המדינה כי האיום מפני פיגועים ברחבי טורקיה נגד ישראלים עדיין קיים וכי על שתי המדינות להמשיך ולפעול במאמץ המשותף למלחמה בטרור.

כזכור, לפני כמה ימים רמת אזהרת המסע לאיסטנבול הועלתה לרמה מספר 4, המהווה את הרמה הגבוהה ביותר של אזהרות המסע.

לדברי המל"ל: "לפני שבועיים חודדה לציבור אזהרת המסע לנסיעה לטורקיה, בעקבות החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם, בדגש על טורקיה. נוכח התמשכות האיום ונוכח עליית מדרגה בכוונות האיראניות לפגוע בישראלים בטורקיה, בדגש על איסטנבול, המטה לביטחון לאומי מעלה את אזהרת המסע על איסטנבול לרמתה הגבוהה ביותר, רמה 4".

בהתאם, קורא המל"ל לישראלים השוהים באיסטנבול לצאת בהקדם האפשרי מהעיר ולישראלים המתכננים לצאת לטורקיה להימנע מהגעה אליה עד להודעה חדשה.

יוזכר, כי על שאר אזורי טורקיה קיימת אזהרת מסע ברמה 3 (בינונית), ולפיכך המטה לביטחון לאומי ממליץ לישראלים להימנע גם מנסיעות שאינן חיוניות לשאר חלקי המדינה.

יחד עם זאת מדגישים במל"ל, כי אין מניעה לבצע טיסות עם נחיתת 'קונקשן' (טיסות המשך) באיסטנבול, כל עוד אין במסגרתן יציאה משדה התעופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר