מתקפות הדדיות ברשתות

קרב השמצות חריף בין נתניהו ליאיר לפיד: "שרלטן, מופרע"

ימים אחרי החתימה על מזכר ההבנות במטרה לקדם ייצוא גז מהארץ, נתניהו במתקפה על לפיד: "הוא התנגד לכך בעבר" • לפיד לא נותר חייב: "חרפה אפילו במונחים המופרעים שלו" • ביבי השיב (ברשת)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו ולפיד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מתקפות חריפות והדדיות ברשת: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף היום (ראשון) את שר החןץ יאיר לפיד וטען כי הוא התנגד למאמצי הוצאת הגז מהמים בזמן שהיה באופוזיציה. לפיד לא נותר חייב, והגיב: "אפילו במונחים המופרעים של נתניהו - זו חרפה".

תחילתה של המתקפה בפוסם שפרסם נתניהו ברשתות החברתיות, בצירוף קטע מתוך ראיון פודרקאסט שהגיש יאיר לפיד לפני מספר שנים לעיתונאי בן דרור ימיני. בקטע שצירף נתניהו נשמע לפיד אומר כי הוא "מפחד מהגז". עוד נשמע אומר בסרטון: "אני מפחד מהרעיון, הדבר הזה שיוצא משהו מהאדמה זה חלק מההרס של העולם הערבי".

נתניהו הוסיף, תוך שמקדים "הנה עובדה שלא ידעתם על יאיר לפיד", כי "יאיר לפיד כל כך התנגד למאמצים שלנו להוציא את הגז מהמים".

לדברי נתניהו, "היו עוד ימים שבהם ניסיתי להבין מדוע הם מתנגדים למהלך כל כך הכרחי שהביא עשרות מיליארדי שקלים לכלכלה שלנו - לטובת הרווחה, הבריאות, הפרנסה של אזרחי ישראל".

המתקפה של יו"ר האופוזיציה מגיעה לאחר שבשבוע שעבר חתמה הממשלה יחד עם מצרים והאיחוד האירופי על מזכר הבנות במטרה לקדם ייצור גז טבעי לישראל. כעת, כאמור, טען נתניהו כי לפיד לפני מספר שנים היה בכלל נגד.

לפיד כאמור לא נותר חייב ותקף את נתניהו בחריפות. "אפילו במונחים המאוד מופרעים שלו", כתב לפיד, "הציוץ של ביבי הוא חרפה. לקח פודקאסט רציני של שעה וחצי שעשיתי עם בן דרור ימיני וחתך 30 שניות מפה ומשם והוסיף כותרות מעליבות".

לפיד הוסיף: "אי אפשר להאמין שהשרלטן הזה היה פעם ראש ממשלה בישראל. ובעניין הגז, ברכות לחברת הכנסת קארין אלהרר שעושה את כל המהפיכות שנתקעו בתקופתו". לתגובה צירף לפיד קישור לראיון המלא שהעניק.

בכך לא תמו המתקפות ההדדיות. נתניהו הוסיף ופרסם צילום מסך מאתר 'דה מרקר', בו בכותרת מופיע כי הבטחת הבחירות של לפיד היא להקפיא את העבודות בפרויקט לויתן. נתניהו פרסם את צילום המסך וכתב: "לפיד, מי השרלטן?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר