שוב שביתה

התחבורה הציבורית שובתת בכמה מהערים

השביתות בתחבורה הציבורית ממשיכות: ארגון 'כוח לעובדים' משבית את התחבורה בשורה של ערים, בין השעות 5:00-8:30, במחאה על שכרם ותנאיהם של הנהגים (תחבורה, ארץ)

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השביתות בתחבורה הציבורית ממשיכות: ארגון 'כוח לעובדים' ישבית את התחבורה בשורה של ערים היום (שני), בין השעות 5:00-8:30.

להלן רשימת הערים המושבתות:

ירושלים: מרבית קווי עוטף ירושלים לישובים: גבעת זאב, מבשרת ציון, גוש עציון , קרית ארבע, מועצה אזורית בנימין. מעלה אדומים, ירושלים-אריאל.

תחבורה מקומית- צפון: חיפה (מטרונית), עפולה, טבריה, מגדל העמק, יקנעם, בית שאן, דלית אל כרמל, עוספיא, מועצה אזורית מגידו.

החל מיום רביעי הקרוב ייתווסף יום שביתה נוסף, כך שבשלושת השבועות הקרובים מתכוונים העובדים לשבות בימים שני ורביעי בכל שבוע עד להעלאת השכר.

ב'כוח לעובדים' מוחים על סירוב החברות המפעילות והמדינה להתחייב לשיפור שכר הנהגים כבר בשנת התקציב הנוכחית. היום תתקיימנה הפגנות בירושלים וחיפה. השביתות השבוע הן החמישית והשישית בהן נקט איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים והמקיפות ביותר מאז תחילת המאבק.

תם פרומוביץ, ראש ענף התחבורה ב'כוח לעובדים' מסר: אנו שומעים ממשרד התחבורה אמירות חדשות בעקבות השביתות שלנו. זו מגמה חיובית, אך בשלב הזה אלפי נהגים דורשים תשובות ברורות. החברות יודעות מה אנחנו דורשים מהן. רק שיפור ברור ומשמעותי בשכר יאפשר את הפסקת השביתות.

הארון שובש, יו"ר וועד הנהגים בסופרבוס מסר: "ממש כמו ב-2015 וב-2018, השביתות שלנו מניעות את כל הגורמים המעורבים לשינוי. אנחנו נחושים להאבק בכדי להציל את הענף מקריסה. חוסר בהירות לגבי הענף שלנו ימשיך להשאיר בבית 70,000 בעלי רשיונות נהיגה ולהותיר אותנו עם מחסור אדיר של נהגים. המשמעות היא שעוד ועוד ישראלים יעמדו בפקקים עם הרכב הפרטי במקום לעבור לתחבורה ציבורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר