מופע של לגלוג

"השמדת הכובשים מתקרבת": מחבלי חמאס מתריסים בעמדה שהופצצה

שלט ועליו כתוביות מתריסות בשפה העברית, ואיום ב"השמדת הכובשים", נתלה בידי מחבלי 'חמאס' על העמדה שהופגזה בידי צה"ל בסוף השבוע, בעקבות ירי הרקטה (חדשות, ביטחון)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
השלט בעברית (צילום: ערבי)

שעות אחרי שהופצץ בידי כוחות צה"ל מהאוויר, הוקמה מחדש עמדת התצפית של ארגון הטרור 'חמאס' באזור נתיב העשרה. בשלט שנתלה על העמדה, התריסו המחבלים, בכיתוביות בעברית, כי "השמדת הכובשים מתקרבת".

כזכור, העמדה הופצצה בבוקרו של יום השבת, בתגובה לירי הרקטה על יישובי הדרום בליל שבת. בתוך מספר שעות הודמה העמדה מחדש.

תושב הסביבה סיפר בשיחה ל'כיכר השבת': "במקום להשמיד להם את כל הסביבה, עשו נזק לא משמעותי לאיזה 'עמדה' שכפי שאנחנו רואים כבר אחרי יום – עומדת על תילה. הרתעה מעולה של צה"ל".

"בדיוק ציינו בסוף השבוע את השנה השקטה ביותר ללא ירי רקטות", אומר העיתונאי מענדי ריזל, תושב שדרות בשיחה ל'כיכר', "תגובת צה"ל היא ביזיון, ככל הנראה בהוראת הדרג המדיני שכובל את ידיו. זו עמדה שחולשת על בתי תושבים, לולים וחממות, כך שאם בחמאס ירצו לפתוח במתקפת פתע - הם יכולים לעשות את זה בכל רגע. בפועל לא השמידו את העמדה. חבל על הפגז שעלה כמה אלפי שקלים לפחות".

צוחקים עלינו. תרגום: לפני, בפיצוץ ויום אחרי (צילום: מתוך הטוויטר של הערוץ)

"במקביל חשוב לדעת", מוסיף ריזל, "שבלון התצפית שנפל לצה"ל היה באזור הזה. ואם תתחיל מתקפת פתע, כפי שמעריכים בכירים בצה"ל, זה עלול היות מסוכן, בפרט כשהעיניים של ישראל חצי עצומות שם נוכח החיסרון בבלון".

ברשתות החברתיות ציצו הערבים, כי מצפה הכוכבים שלהם חזר לפעול תוך זמן קצר ולגלגו על ראש הממשלה בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר