מגיב לראשל"צ?

הספין של בן גביר: פרסם קמפיין חריף "שהורה לגנוז" על דרעי

אחרי המתקפה של הראשל"צ, חבר הכנסת איתמר בן גביר מפרסם היום קמפיין נגד אריה דרעי, המאשים אותו בהסכמי אוסלו, בתירוץ שהורה לגנוז אותו כדי "לא ליצור מלחמות פנימיות" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
דרעי ובן גביר (צילום: Yonatan Sindel, Tomer Neuberg/Flash90)

אחת הדמויות המסקרנות בפוליטיקה הישראלית לקראת מערכת הבחירות הקרובה הוא יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר. הח"כ, כיום אחד משבעת חברי מפלגת הציונות הדתית, צומח בסקרים, ועתיד לבקש נתח גדול יותר משותפו למפלגה, יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

במוצ"ש עלה שמו של בן גביר לאחר שהראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, גינה את עלייתו להר הבית, כפי שעשה כבר פעמים רבות בעבר, וקרא להתרחק ממנו ומנהגותיו. היו רבים שטענו שיש קשר בין הגינוי הנוכחי לעובדה שעל פי הסקרים בן גביר 'לוקח' לא קולות מש"ס.

הבוקר (שני) יו"ר עוצמה יהודית ביצע ליו"ר ש"ס אריה דרעי תרגיל תקשורתי, יש שיאמרו כתגובה לדברי הראשון לציון, אך יש שיאמרו כחלק מההכנה הכללית למערכת הבחירות.

בן גביר פרסם הודעה לתקשורת לפיה "הורה לגנוז" מסע פרסום בגנות אריה דרעי, כדי "לא לערוך קרבות פנימיים שיזיקו לכל הימין", אך למעשה דאג לפרסם את אותה הכרזה, שלכאורה "הורה לגנוז".

בשלט, שלכאורה הוכן ע"י פעילי הר הבית שכעסו על דברי הראשון לציון בשיעורו השבועי, נכתב: "אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו", כרמז על מעורבות יו"ר ש"ס בהחלטה המדינית המשמעותית של ממשלת רבין.

כאמור, בן גביר טען שהורה למנוע את הפרסום, והוסיף כי "אסור לנו לפלג את הגוש וליצור מלחמות פנימיות" - אבל למעשה דאג להפיץ את אותה הכרזה באמצעות דוברו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר