מחריד כל לב

הנכה מת בביתו; אשתו הנכה לא הבינה לאן נעלם

גבר כבן 56, נכה, נמצא מת בביתו, במצב ריקבון קשה - מספר ימים לאחר שנפטר, בעוד אשתו הנכה, מרותקת למיטתה כשהיא תשושה ומיובשת - ולא מבינה לאן הוא נעלם (חדשות)

זירת האירוע הקשה (צילום: דוברות זק"א)

מקרה מחריד התגלה בפתח תקווה: גבר כבן 56, נכה, נמצא הבוקר (שני) כשהוא מוטל מת בביתו, במצב ריקבון קשה - מספר ימים לאחר שנפטר, בעוד אשתו הנכה, מרותקת למיטתה כשהיא תשושה ומיובשת - ולא מבינה לאן הוא נעלם.

המקרה המזעזע התגלה כאשר מתנדבי זק"א הוזעקו אל הבית ברחוב קיבוץ גלויות בפתח תקווה, בעקבות דיווח על ריח רע שיוצא מהדירה.

לאחר פריצת הדירה, נמצא הגבר ללא רוח חיים במצב של איבוד צלם אנוש, בעוד אשתו הנכה, כבדת ראייה וסיעודית שבקושי שומעת, נמצאה מרותקת למיטה, כשהיא תשושה ומיובשת.

היא סיפרה למתנדבים כי בעלה היה סועד אותה ודואג לה, אך מזה מספר ימים שהיא לא מקבלת אוכל ושתייה והיא לא הבינה למה ומה קרה.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות בזק"א שטיפל בזירה, מתאר: "שום דבר לא מכין גם את וותיקי המתנדבים לבוקר שכזה, נחשפנו לעוד מקרה מוות כואב שאולי ניתן היה למנוע. בעקבות ריח רע שדלף מהדירה הזעיקו השכנים את המשטרה למקום ולאחר שפרצו את הדלת איתרנו גבר ללא רוח חיים, במצב של איבוד צלם אנוש מספר ימים לאחר שנפטר.

"אשתו, נכה כבדת ראייה וסעודית שבקושי שומעת, נמצאה מרותקת למיטתה כשהיא תשושה ומיובשת. היא סיפרה שבעלה סועד אותה ועוזר לה, אך מזה מספר ימים שהיא לא מקבלת אוכל ושתייה והיא לא יודעת למה...

"זו סיטואציה קשה. כל הבית מלוכלך במצב לא אנושי, לחשוב שאשתו שהתה כך לצידו מספר ימים מבלי שאיש התעניין או בדק בשלומם. במסירות רבה טיפלנו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. האישה פונתה ע"י צוותי מד"א לבית החולים בלינסון להמשך טיפול רפואי".

נסיבות האירוע הקשה נחקרות על ידי המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר