אלימות נגד 'העדה'

תיעוד מזעזע: פועל ערבי משך מפגין חרדי - מהפיאות • צפו

האלימות הקשה נגד מפגיני 'העדה' המוחים על חילולי קברים במורדות שכונת גילה בי-ם - נמשכת, אחר שחרור הפועלים שנעצרו; הפעם - אחד הפועלים משך מפגין מהפיאות • צפו בתיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
משיכת הפיאות של המפגין החרדי (צילום: בצדק)

ההפגנות של אנשי 'העדה החרדית' במורדות שכונת גילה בירושלים - נמשכות, ובמקביל אליהן גם האלימות המזעזעת של הפועלים הערבים, כלפי המפגינים החרדים.

תיעוד חדש של ארגון 'בצדק', מאחת ההפגנות שנערכה אתמול (ראשון) במקום, חושפת כיצד פועל ערבי ניגש לאחד המפגינים, ובאכזריות רבה ומזעזעת מושך אותו בפיאותיו, מספר מטרים, בניסיון להוציאו מהמתחם של העבודות.

בנוסף, הרחפן של 'בצדק' תיעד את פינויו לבית החולים של אחד המפגינים שנפצע מהאלימות שהופגנה כלפיו במהלך ההפגנה במתחם.

הרחפן מתעד את פינוי המפגין הפצוע (צילום: בצדק)

כפי שדווח ב'כיכר השבת', אנשי 'העדה החרדית' ממשיכים להפגין במורדות שכונת גילה בירושלים, שם לטענתם חופרים קברים של יהודים כדי לסלול במקום כביש. המפגינים החרדים טוענים כי מדי יום הם סופגים אלימות מצד המאבטחים והעובדים במקום.

בתיעוד שנחשף 'כיכר השבת' נראה מאבטח במקום סוטר - לכאורה ללא שום סיבה - למפגין שעמד מחוץ למתחם העבודות. בתיעוד נוסף מהתקופה האחרונה נראה עובד נוסף בועט במפגין.

בעקבות הפרסום ב'כיכר', עצרה המשטרה שני ערבים החשודים בתקיפת המפגינים, והם הובאו לדיון בבית משפט השלום בירושלים שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בשישה ימים. השניים נחשדו בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, היזק לרכוש במזיד ועבירות ממניע גזעני, אלא שבית המשפט החליט לשחרר את החשודים למעצר בית של חמישה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר