פיזור הכנסת

מנכ"לית ימינה: "לא פוסלת ישיבה תחת נתניהו"

סטלה ויינשטיין, מנכ"לית מפלגת 'ימינה', הנחשבת לאחת מן המקורבות ביותר לבנט, הצהירה היום בראיון כי אינה פוסלת ישיבה תחת נתניהו בשביל "להוציא ישראל מהלופ" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ישיבת סיעת 'ימינה'. אילוסטרציה (צילום: דוברות 'ימינה')

שעות אחרי ההודעה על פיזור הכנסת והליכה לבחירות, הצהירה הבוקר (שלישי) סטלה ויינשטיין, מנכ"לית מפלגת 'ימינה', הנחשבת לאחת מן המקורבות ביותר לבנט, כי אינה פוסלת ישיבה תחת נתניהו.

"אנחנו מעולם לא הלכנו על פוליטיקה פרסונלית. לאורך כל הדרך, לא דיברנו במסרים פרסונליים, תמיד דיברנו לגופו של עניין ולגופו של אדם, וככה אני חושבת שצריך להמשיך להתנהל", אמרה בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM.

לדבריה, "כל מה שצריך כדי להוציא את מדינת ישראל מהלופ, צריך לעשות אותו", ובעיניה "כולל ישיבה תחת בנימיו נתניהו".

היא גם הסבירה את הסיבה להחלטת בנט אתמול, וטענה: "זה לא קרה אתמול, אני מדברת על כך לפחות, לדעתי, בשבועיים האחרונים, שאנחנו נמצאים בתקופה מאוד לא פשוטה, שהאתגר המשמעותי הוא ב-10 ימים הקרובים, וה-10 ימים האלה הלכו והצטמצמו".

ויינשטיין המשיכה והסבירה: "משהו מאוד חשוב מונח על הכף, המשמעות הייתה שחצי מיליון ישראלים פשוט יופקרו, לא רק ברמה החוקית, וזה כאוס מוחלט", אמרה בהתייחסות לכך שהקואליציה לא הצליחה להעביר את תקנות יו"ש.

לדבריה, "ידענו שזו נקודת האל חזור. הפכנו כל אבן, עשינו הכול כדי כן להצליח להעביר את זה. אגב, גם היום אני אומרת, אם זה לא היה עובר, מי שהיה אחראי לזה, זה יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו יחד עם חברי האופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר