מחאת הטלפונים

הפגנה אלימה בבני ברק; חמישה נעצרו • צפו

הפגנת מחאה של כמה עשרות בני אדם נגד חנות למכירת טלפונים בבני ברק הפכה לאלימה. דלת החנות נופצה והמשטרה עצרה מספר מפגינים שהפרו את הסדר (אקטואלי)

(צילום: דוד קשת / ידיעות בני ברק)

הפגנת מחאה של כמה עשרות בני אדם נגד חנות למכירת טלפונים בבני ברק הפכה הערב (שלישי) לאלימה. המשטרה עצרה מספר מפגינים שהפרו את הסדר.

תחת הכותרת "סורו נא מעל אהלי הרשעים האלה", פורסמו מודעות הקוראות לציבור לבוא להפגין נגד "חנויות הפלאפונים הבודדות שנשארו ללא פיקוח ומאיימות על תושבי העיר וצאצאיה".

ההפגנה הערב התקיימה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, נגד חנות שלטענת המפגינים מוכר מכשירים פסולים, אך ככל הנראה מדובר בחנות שמסרבת לשלם עבור הכשרות אך מקפידה על מכירת מכשירים כשרים.

בתוך זמן קצר הפכה ההפגנה לאלימה כאשר המפגינים ניסו לפרוץ אל החנות ולבסוף אף שברו את דלת הכניסה אל החנות. מספר בני אדם נפצעו בעקבות שבירת הדלת ופיזור הזכוכיות בכל האזור.

בשל ההפגנה, חסמה המשטרה לתנועה חלק מרחוב רבי עקיבא, ורק כעבור זמן רב הגיעו למקום שוטרים שפעלו להשבת הסדר ועצרו חמישה מפגינים, שנטלו חלק במחאה האלימה.

"וונדליזם לגמרי", סיפר בעל החנות בסרטון שרץ ברשתות החברתיות, "שוברים לנו את הדלת, הפגנה, אנשים אלימים, זה לא דת ולא יהדות, לא שום דבר, זה נגד כל מה שאנחנו מכירים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר