תקלה חמורה

שיבושים באינטרנט ובסלולר של 'פרטנר'

בעקבות תקלה של ספק התקשורת הבינלאומי 'מד נאוטילוס' מנויים רבים של חברת פרטנר מתלוננים על תקלות חמורות בגלישה כמו גם בהוצאה וקבלת שיחות. התקלה נבדקת (ארץ)

בני סלומון | כיכר השבת |
(צילום: פרטנר)

לקוחות רבים מדווחים על תקלות חמורות הבוקר (רביעי) באינטרנט הקווי ובגלישה הסלולרית של חברת פרטנר. התקלה גם יוצרת בעיות בקבלה והוצאת שיחות. הסיבה לתקלות: שיבושים של ספק התקשורת הבינלאומי "מד נאוטילוס".

על פי דיווחים התקלה פוגעת גם במסופי אשראי רבים ומשפיעה גם על שירות הוואטסאפ של רבים, המבוסס כידוע על חיבור אינטרנטי.

ב'מד נאוטילוס' אישרו כי אכן ישנה תקלה וכי הם פועלים לתקנה בהקדם. כרגע לא ברורה היקף התקלה והאם היא אכן פוגעת רק במנויי פרטנר שכן יש חברות נוספות שמחוברות לשירות של 'מד נאוטילוס'.

מערכת הכבלים של "מד נאוטילוס" מקשרת בין קטניה שבסיציליה, חאניה שבכרתים, אתונה שביוון, איסטנבול שבטורקיה, פאנטסקינוס שבקפריסין, ותל אביב וחיפה בישראל.

'פרטנר' פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי "בשעה האחרונה החלו שיבושים אצל ספק תקשורת בינלאומי חיצוני, אשר משפיעים בין השאר גם על חלק מלקוחות פרטנר, אשר חווים קושי בגלישה סלולרית ובגלישה ביתית. הנושא בטיפול גורמי ההנדסה של פרטנר אל מול הספק. כמו כן, ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל לאור פניות למוקד שירות הלקוחות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר