הנתונים המלאים

מזעזע: בכל יום נהרג בישראל אדם ורבע בכבישים

37 בני אדם נהרגו ו-202 נפצעו קשה בתאונות דרכים בישראל רק בחודש שעבר, כך לפי נתוני הלמ"ס • מתחילת השנה ישנה עלייה של 8% במספר ההרוגים בכבישים (אקטואליה, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
תאונת דרכים | ארכיון (צילום: פלאש 90)

חברי הכנסת דנים בשעות אלו בדרך הנכונה ביותר עבורם לצאת לבחירות חדשות ולהשבית את המדינה לשלושה חודשים לפחות, אבל בשטח דברים רבים ישארו חסרי טיפול.

אחת הבעיות הוותיקות במדינה, שמלבד פעמים בודדות כמעט ולא טופלה מעולם, היא מכת תאונות הדרכים, שמביאה למותם של לפחות 300 ישראלים בשנה.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (רביעי) את נתוני ההרוגים והפצועים בתאונות בחודש הלועזי הקודם, חודש מאי, והם מזעזעים כל לב.

37 בני אדם נהרגו בכבישים בחודש מאי, ממוצע של אדם ורבע בכל יום, 202 נפצעו קשה וכבר לא ישובו לחיות חיים רגילים יותר ו-1,337 נפצעו בינוני, כאשר דרגת פציעה בינונית היא בדרך כלל שבר בידיים או ברגליים. בנוסף, 3,837 נפצעו קל, כאשר רבים מהם כלל לא זקוקים לאשפוז בבתי החולים.

מתחילת השנה האזרחית, תוך חמישה חודשים, 159 ישראלים נהרגו בתאונות דרכים, עלייה של 8.2% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, בה נהרגו 147 בני אדם. לעומת זאת, במספר הפצועים חלה ירידה של 5.4%, כאשר השנה נפצעו 7,883 לעומת 8,336 בשנה שעברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר