החשש מבחירות

שקד מיואשת? "אסכים לשבת תחת נתניהו"

למרות ההודעה של יאיר נתניהו שנחשפה ב'כיכר השבת', איילת שקד הבהירה היום, כי היא מוכנה לשבת בממשלה תחת נתניהו - במידה וממשלה כזו תקום כבר בכנסת הנוכחית (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: פלאש 90)

שרת הפנים איילת שקד, השוהה בימים הדרמטיים הללו בביקור במרוקו, מסרה בשעה האחרונה (רביעי) ל-YNET, כי היא תהיה מוכנה לשבת תחת נתניהו.

על פי הדיווח, איילת שקד מסרה: "אסכים לשבת בממשלה תחת בנימין נתניהו עוד בכנסת הנוכחית", זאת כנראה בשל המצב הקשה של 'ימינה' בסקרים וההערכות שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה.

הפרשן הפוליטי עמית סגל, סבור כי בהמשך למרתון הטלפונים של איילת שקד ממרוקו. הסיכויים לממשלה כזו לא נראים גבוהים כרגע, בלשון המעטה.

כפי שדווח מוקדם יותר במפלגת ימינה, שלא בטוחים שירוצו יחד לבחירות עם ראש הממשלה בנט, מנסים להקים ממשלה עוד בכנסת הנוכחית ואף חבר הכנסת אורבך, כך דווח, מנסה למשוך את הצעת חוק פיזור הכנסת, כדי לתת צ'אנס למהלך.

כזכור וכפי שדווח מוקדם יותר היום לראשונה ב'כיכר השבת', נתניהו, נצפה היוםבמליאת הכנסת, כשהוא קורא הודעות וואטסאפ, שנשלחו אליו על ידי בנו, יאיר נתניהו, שהוא אושיית תקשורת ורשת.

בהודעה הראשונה שנשלחה ותועדה, כותב יאיר נתניהו לאביו על המו"מ עם שקד: "לדעתי זה תרגיל, זה יחד עם מו"מ מדומה של איילת שקד. נועד להרדים אותנו, לגרום לנו לדחות את חקיקת הבחירות ואז הם יוכלו להעביר את חוק הנאשם".

לאחר מכן, שלח יאיר לאביו צילום מסך מהטוויטר של 'יש עתיד', שם נכתב היום: "ראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול להקים ממשלה ולא יכול להיות ראש ממשלה. "יש עתיד" מחויבת לחוק ונעשה הכל כדי שיעבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר