היעדרות קליינרמן

רגב: "שכחתם אותו כי הוא חרדי!" • בן ארי: "לא היית בדיון"

השרה לשעבר ניצלה חלק מנאומה לעסוק בנער בן ה-16 שנעדר זה שלושה חודשים, וטענה כי הסיבה לאי טיפול המשטרה קשור בכך שהוא חרדי. יו"ר הוועדה לביטחון הפנים תקפה (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מירי רגב במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

פרשת היעדרות הנער החרדי מוישי קליינרמן מטרידה את הציבור החרדי זמן רב, אך רק בימים האחרונים זכתה לטיפול מעמיק גם של המשטרה, שהקימה צוות חקירה מיוחד למציאת הנער בן ה-16 שנראה לאחרונה בהר מירון לפני 88 ימים.

שרת התחבורה לשעבר, ח"כ מירי רגב מהליכוד, התייחסה היום (רביעי) בנאומה במליאת הכנסת להיעדר הטיפול המשטרתי בנער החרדי: "נער בן 16 ממודיעין עילית נעדר כבר 88 ימים - ואף אחד לא פותח עם זה מזועזע את החדשות. אף אחד לא מדבר על זה. השר לביטחון הפנים לא קיים, המשטרה לא קיימת".

בשלב זה זעמה רגב, וטענה כי העובדה שהמשטרה שכחה את קליינרמן קשורה בהיותו חרדי: "נער נעדר 88 ימים, ההורים שלו בחרדה, האמא שלו לא ישנה ימים וליליות - ואתם לא עושים עם זה דבר. למה? כי הוא חרדי, אז אף אחד לא מתעניין בו. בושה וחרפה!".

דברי רגב (צילום: ערוץ כנסת)

בתגובה, יו"ר הוועדה לביטחון הפנים, ח"כ מירב בן ארי מיש עתיד, שאתמול כינסה את הוועדה לדיון מיוחד בנושא בעקבות דרישת ח"כים מש"ס ומיהדות התורה, תקפה את ח"כ רגב בטענה שידעה לצעוק במליאה, אבל מעבר לזה לא פעלה מאומה: "איפה את, מירי? איפה את? איפה היית אתמול כש-20 חברי כנסת באו לשאול על מוישי קליינרמן, איפה היית? איפה כל ש"ס? בואו, אולי תספרו למירי איך היה הדיון כי היא לא הייתה, היא לא שאלה. מירי לא טרחה אפילו לגבות את המשפחה כי היא לא הגיעה לדיון, היא לא הגיעה, זה לא עניין אותה", תקפה בן ארי את הח"כית מהליכוד.

"בואו, אני אספר לכם מה עושים. תשעה ימים אחרי שמוישי נעלם המשפחה הגיעה והגישה תלונה, ומהיום שהוגשה התלונה לא מפסיקים לחפש אותו. נכון, צריך לחפש עוד, והיום 300 שוטרים עם כלבנים ומתנדבים מהצבא מחפשים אותו בתא שטח מורכב במירון ובנחל עמוד. מחפשים ואכפת לנו! ולא אכפת לי אם זה חרדי, ערבי, יהודי - לא אכפתי לי. זה ילד שכבר 90 ימים לא בבית. אז מה זה קשור, למען השם?", הוסיפה.

תשובת בן ארי (צילום: ערוץ כנסת)

בשלב זה תקפה בן ארי את התנהלות רגב: "כל הזדמנות שיש מעדיפים לשסות - למה? מה זה קשור לזה שהוא חרדי, למה צריך כל דבר לשסות אחת בשני? שחררו את זה", ביקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר