תיעוד נרחב

מסוק באוויר, כלבנים, פרשים: החיפושים אחרי מוישי קליינרמן

גורם משטרתי: "הופכים כל אבן בתקווה להגיע לקצה חוט, אבל מתמקדים מאוד גם במידע מודיעיני" • כמעט 90 יום אחרי ההיעדרות: חיפושים נרחבים התנהלו היום אחרי מוישי קליינרמן באזור הר מירון • תיעוד (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים אחרי קליינרמן (צילום: David Cohen/Flash90)

כמעט 90 יום חלפו מאז נעלם הנער החרדי בן ה-12, מוישי קליינרמן ועקבותיו עדיין לא נודעו. היום (רביעי) נמשכו החיפושים אחריו. החיפושים כללו כוחות רבים של משטרה, יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל), פרשים וזק"א. כן הוזנק מסוק לאוויר, במטרה לסייע בחיפושים. מדובר בהיקף כוחות חריג. 'כיכר השבת' מגיש תיעוד נרחב מהחיפושים.

החיפושים התמקדו היום באזור הר מירון, בו נראה קליינרמן לאחרונה. המחפשים סרקו כל אבן וכל ממצא שיכול ללמד על המקומות שהיה בהם. גורם במשטרה אומר: "הופכים כל אבן בתקווה להגיע לקצה חוט". לדברי הגורם, לצד החיפושים בשטח מתמקדים מאוד גם במידע המודיעיני.

"איננו מתייאשים. אנו מתפללים, עם כל עם ישראל, לבשורות טובות. למעלה מ-88 ימים חלפו מאז היעדרו, כאילו בלעה אותו האדמה. כל היודע דבר על מקום הימצאו, או פרט כלשהו העשוי לסייע באיתורו, מתבקש ליצור קשר עם מוקד יכ"ל: 0544876709", אומרים ביחידת הכלבנים לישראל.

הופכים כל אבן וכל בגד (צילום: David Cohen/Flash90)
(צילום: David Cohen/Flash90)

אתמול (שלישי), כפי שדווח בכיכר השבת, ערכה ועדת ביטחון הפנים של הכנסת דיון בהתמודדות המשטרה עם חיפוש אחר נעדרים. הדיון התקיים בעקבות היעלמותו של קליינרמן.

אמו גיטי קליינרמן, אמרה בבכי בדיון: "אין לי חיים. איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית. אני מרגישה שאין אף אחד שמחזיק את הפרשה של מוישי. 2080 שעות אנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. הראש שלי לא מרוכז. אני מבקשת מכל הגורמים שיש להם השפעה ומה שלא יהיה בסיפור שלו, להחזיר אותו הביתה". האם הוסיפה: "לפחות שיהיה קצה חוט. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת. נפל לוואדי לתהום? אין לי מילים."

אביו של מויישי, הרב שמואל קליינרמן, אמר בדיון :"מדובר בחיים של ילד והמדינה צריכה לקום על הרגליים. אנחנו מאד חוששים שמדובר בחטיפה. מדובר בילד שמחובר למשפחה שהיה תמיד מתקשר. מישהו מחזיק בו אולי לאומני או פלילי. אי אפשר להחליט שלא מדובר בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר