האסון בארגנטינה:

"אב המשפחה יצא מהבית כשהוא בוער"

שעות אחרי השליטה בלהבות שגרמו לאסון הנורא בו נהרגו אם וארבעה ילדים חרדים, תושבים מהקילה היהודית בבירת ארגנטינה מתארים בשיחה עם 'כיכר' על האסון הקשה (עולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: 27א)

הקהילה היהודית בארגנטינה קיבלה באבל ובהלם את הידיעה על האסון הקשה שבו נספו חמישה בני משפחה חרדית כתוצאה משריפה שפרצה בבית המשפחה של אחד מבני הקהילה היהודית.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מתאר אחד מתושבי המקום את שאירע. לדבריו, על פי הידוע השריפה פרצה כתוצאה ממכשיר חימום או ממזגן תקול, בבניין שממוקם כמאה מטרים בלבד מהישיבה המרכזית והמוכרת של הרב לוין, כאשר העשן התפשט בכל רחבי הבניין, מה שגרם לעשרות פצועים שפונו למספר בתי לחולים, חלקם הגדול במצב קשה.

עוד הוא מספר בזעזוע כי אב המשפחה שנפצע קשה מאד התעורר משנתו ונמלט מהבית כדי להזעיק את כוחות הכיבוי, אך כשהבין שבני המשפחה לכודים בדירה, הוא נכנס פנימה כדי לנסות להצילם, אך כעבוד מספר דקות הוא יצא מהדירה כשכולו בוער וזועק מכאב כשבחוץ המתינו כוחות כיבוי והצלה שפינו אותו במצב קשה מאד לבית החולים.

ראש צוות כיבוי והצלה באיזור מסר לכלי התקשורת כי "חמשת ההרוגים, היו שלושה קטינים ושתי נשים בוגרות שחולצו על ידי אנשי כבאות העיר עם רוח חיים ומחוסרי הכרה, אך למרבה הצער, לאחר שפונו לבתי חולים שונים נקבע מותם של החמישה".

כעת פועלים בקהילה היהודית כדי לסייע לפצועים ובני משפחותיהם, לצד ארגון ההלוויה הגדולה ודאגה לתושבי הבניין שבתיהם ניזוקו קשות.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר