שביתת המורים

העיצומים במערכת החינוך יוקפאו; מחר וביום ראשון - לימודים כרגיל

לאחר פגישה של מז"כלית הסתדרות המורים בן-דויד, עם קובי בר-נתן מ'האוצר', סוכם, כי העיצומים של המורים יופסקו, מחר וביום ראשון • בן-דויד צפויה להיפגש בראשון עם ליברמן (ארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
שביתה בבתי ספר (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

הסתדרות המורים הודיעה הערב (חמישי), כי העיצומים במערכת החינוך יוקפאו. ועל כן, מחר וביום ראשון הלימודים יתקיימו כסדרם.

על פי ההודעה, "לאור בקשתה של שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון ולאחר פגישה עניינית שקיימתי היום עם הממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן ופגישת המשך שתתקיים ביום ראשון הקרוב, החלטנו להקפיא את העיצומים החל ממחר, יום שישי 24.6.22 הלימודים יתקיימו כסדרם".

יפה בן דויד הוסיפה ואמרה: "אני רוצה להודות לכם על התמיכה, על ההתגייסות והעמידה האיתנה, אתם חוד החנית של מדינת ישראל ואני מתחייבת להמשיך לפעול למען הסכם שכר מיטבי לכולכם ולמען עתידה של מערכת החינוך".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון אמרה: "אני מברכת את מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד על שנעתרה לבקשתי להקפיא את העיצומים. בכך נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת ולהנות משלל הפעילויות החוויתיות שמחכות להם בשבוע הקרוב. בכוונתי להמשיך להוביל קידום מהיר של המשא ומתן כדי לחזק את מעמדם של המורים, גיוס צוותי הוראה ופתיחה מסודרת של שנת הלימודים תשפ"ג".

שר האוצר אביגדור ליברמן, אמר לאחר ההודעה: "אני מברך על כך שהשביתה של המורים מסתיימת ושממשיכים בכל הכוח בקיום מו"מ ענייני לטובת שדרוג מערך החינוך. התלמידים, המורים וההורים ראויים לסיום שנת לימודים מוצלחת, ללא שביתות ועיצומים".

כאמור ההודעה באה לאחר שיפה בן דויד נפגשה הבוקר עם הממונה על השכר קובי בר נתן, לאחר מספר ימים של נתק. הפגישה תוכננה לפני יומיים, עוד לפני החלטת שר האוצר אביגדור ליברמן לתקצב את פעילויות הקיץ, ביום ראשון תיערך פגישה בין בן-דויד לליברמן.

כזכור, חלק הרשויות המקומיות נכנסו לפעולה, כדי לאפשר בכל זאת להורים לשלוח את ילדיהם למערכות החינוך כסדר הרגיל, גם ללא הגעת המורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר