"הכל בוצע נכון"

מבוכה: הנסיך הבריטי קיבל מיליונים מראש ממשלת קטר לשעבר

מבוכה בבית המלוכה הבריטי: בימים האחרונים נחשף, כי הנסיך צ'ארלס קיבל סכומי כסף גדולים מראש ממשלת קטר לשעבר • הדובר מסר: "כל התהליכים הנכונים - בוצעו" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הנסיך צ'ארלס (צילום: שאטרסטוק)

בית המלוכה הבריטי מובך ביממה האחרונה, לאחר שהתפרסם, כי הנסיך צ'ארלס קיבל יותר מ-2.5 מיליון לירות שטרלינג מראש ממשלת קטר לשעבר.

על פי הדיווח בכלי התקשורת בממלכה, בשנת 2015, העניק ראש ממשלת קטר לשעבר חמד בן ג'אסם תרומות בהיקפים גדולים לנסיך צא'רלס. הדיווחים הגיעו לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה על נוהלי גיוס הכספים של הנסיך.

על פי הדיווח הכסף הגיע לנסיך במזומן - במזוודות ושקיות של בתי כל-בו בריטיים, במספר הזדמנויות שונות, כאשר חלק ניכר מן הכסף הועבר לנסיך צ'ארלס בפגישה אישית בבית המגורים המלכותי – בית קלרנס.

הדובר של הנסיך ניסה להצדיק ולגמד את המבוכה ומסר: "כאשר הנסיך קיבל את הכסף - מיד הוא העביר אותו לאחד מארגוני הצדקה שלו וכל התהליכים הנכונים בוצעו".

"עם זאת", הוסיף הדובר ואמר: "העובדה שהדברים לא נמסרו לציבור הבריטי בזמן אמת, היא זו שעוררה ביקורת בממלכה (בחלק מהדיווחים מופיע, כי שניים מהיועצים היו אלה שקיבלו את הכסף במזומן והם אלו שספרו אותו)".

מי שנמנע מלהגיב על הסערה שפרצה בבריטניה, הוא ראש ממשלת קטר לשעבר, שלו בעצמו יש נכסים רבים בממלכה הבריטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר