פינת הצרחנות

"אופס, טעינו; לא באמת זכית בדירה במחיר למשתכן" • צפו

עוגמת נפש כזו, לא הרבה זכו לה; שלמה, התבשר כי זכה בהגרלה לבחירת דירה במחיר למשתכן; הוא המתין בסבלנות - עד שהתבשר כי מדובר בטעות ולא באמת זכה • צפו (כלכלית)

משה מנס | כיכר השבת |
פינת הצרחנות (צילום: כיכר השבת)

עוגמת נפש: "אני שלמה כהן זדה, גר בעפולה", נכתב בהודעה שהתקבלה במערכת התוכנית הכלכלית. "לפני כשנה זכיתי בהגרלת מחיר למשתכן בפרויקט בעפולה, בהודעת הזכיה כתוב שהקבלן יצור עימי קשר לאחר קבלת היתרים, אז המתנתי, ולא יצרו עימי קשר.

"לפני כחודשיים התקשרתי לקבלן מיוזמתי ולמרבה ההפתעה הוא אומר לי שהפרויקט שזכיתי בו כבר מזמן מאוכלס ולא רלוונטי, אז התקשרתי לחברת בקרה שאחראית על הפרוייקט, והם מנגד טענו שאכן זכיתי ועלי להמתין שהקבלן ייצור איתי קשר, אז התקשרתי שוב לקבלן והוא ענה לי שוב שהפרוייקט מאוכלס ממזמן ולא רלוונטי אז התקשרתי שוב לחברת בקרה כדי לנסות להבין אצל מי הטעות, והם שוב טענו בתוקף שאכן זכיתי והפרוייקט עדיין לא שווק.

"לאחר שבוע של ניסיונות לברר מול הקבלן וחברת הבקרה מה קורה ואיפה הטעות ולאחר שאף ניתקו לי את הטלפון כמה פעמים הם הואילו להעביר את הנושא לבירור, במקביל פתחתי קריאה בטופס פניות של משרד השיכון.

"כעת לאחר למעלה מחודש קיבלתי מייל תשובה מחברת הבקרה שעקב טעות מיחשובית הוגדרנו כזוכים על אף שהפרוייקט אוכלס ומתנצלים על אי הנוחות, ואני תמה האם זה מה שיש להם לומר לנו לאחר שנה שזכינו בהגרלה? האם במשך שנה אני צריך להמתין בשביל שיגידו לי מתנצלים על אי הנוחות? אציין שלאחר זכיה הוסרנו מיידית משאר ההגרלות אליהם נרשמנו, וכן לא ניתן להרשם להגרלות נוספות, גם לאחר שפניתי מיוזמתי לקבלן ואליהם להבין מה קורה עם הזכיה הם עמדו על כך שזכיתי ואין לי מה לדאוג אלא להמתין שהקבלן יצור עימי קשר, ורק לאחר כמה ימים של טלפונים הם הואילו לברר את העניין".

שוחחנו עם שלמה, התברר לנו שהוא קיבל עדכון על כך שהוא זכאי להיכנס להגרלה נוספת לילידי עפולה - אך זה לא רלוונטי עבורו.

אם כך, מדוע שלא יתנו לו זכאות בפרויקט נוסף, כפי שהודיעו לו בתחילה: "זכית", וכפי שהוא אמר לנו: "מעבר לזה אני לא דורש כלום".

פנינו כמובן לכל הגופים הרלוונטיים בכדי לעזור לשלמה, ולו להקל במעט על עוגמת הנפש.

מהחברה שמטפלת בנושא עבוד משרד השיכון, חברת 'אשד טל', נמסר לנו: "שלחת דוא"ל לתיבה שלא נבדקת. ניתן לפתוח קריאה בטופס המקוון של משרד הבינוי והשיכון".

מלשכת שר השיכון נמסר: "פנייתך התקבלה בלשכת שר הבינוי והשיכון והועברה לטיפול מול הגורמים המקצועיים במשרד. מתן מענה יינתן בהקדם".

מדוברות משרד השיכון נמסר: "תחילה נציין כי מדובר בפרויקט ייחודי שאינו מכרז סטנדרטי בתכנית מחיר למשתכן, אשר לא נותרו בו דירות לבחירה. עקב תקלה טכנית הוגדר הפונה כזוכה, כאשר הפרויקט הסתיים זה מכבר.

"המשרד מבצע תחקיר לעניין התקלה ועל מנת להבטיח כי מקרים כאמור לא יישנו. מיד עם גילוי התקלה נשלחה הודעה לפונה לעדכנו, על מנת שיוכל להירשם להגרלות הקרובות. אנו מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה למשתתף בהגרלה זו".

ההודעה הראשונית על הזכיה (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר