"מבצעים רצח עם"

הפעיל מפוצץ הכנסים יתמודד מול סמוטריץ'

הטרלה? אלי יוסף, המוכר ממחאותיו נגד מדיניות מכירת הנשק של ישראל המפוצץ כנסים של פוליטיקאים במחאה על הנושא, הודיע כי יתמודד לראשות מפלגת 'הציונות הדתית' (פוליטי)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

הפריימריז במפלגת 'הציונות הדתית': הפעיל החברתי אלי יוסף, המוכר בזכות המחאות שלו בכנסים פוליטיים נגד מדיניות מכירת הנשק של ישראל, הודיע כי יתמודד לראשות מול ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

בשיחה עם אתר 'סרוגים' הסביר: "הציונות הדתית הציבה בצדק אור אדום נגד ישיבה בממשלה עם תומכי טרור מרע"מ והמשותפת. עכשיו על הציונות הדתית לשאול את השאלה – מי אנחנו? בני אדם, יהודים או ברברים שמחמשים רוצחי המונים במדינות רצחניות?".

יוסף הוסיף כי "בעזרת ה', אתמודד על ראשות הציונות הדתית מול בצלאל סמוטריץ'. המטרה היא שהציונות הדתית תחתום על חוזה חד צדדי עם כל הציבור בו היא מתחייבת: "לא נשב בממשלה שמחמשת מדינות רצחניות, ננתק קשרים צבאיים עם אותן מדינות".

"כמו כן נעלה את שארית יהודי תיגראי – שהם 5800 יהודים. מזה עשרים שנה הופרדו באכזריות מהאחים, האחיות, הילדים וההורים בארץ. ומזה שנה וחצי, נמצאים בסכנת חיים מכוחות אריתריאה ואתיופיה שמבצעים רצח עם, גם עם נשק שלנו".

אלי יוסף הוסיף, "אי אפשר להתעלם יותר מהציווי "לא תרצח". כשאנחנו מחמשים רוצחי המונים אנחנו עוברים על "לא תרצח". אהבת ישראל – אהבת האדם – אהבה אחת…"ונברכו בך כל משפחות האדמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר