"לא מפסיק להתפלל"

מידע סודי הודלף; אביו של מוישי: 'מעלה חשש שהוא איננו'

מידע האסור לפרסום בפרשת היעלמות מוישי קליינרמן דלף בעקבות טעות משטרתית בעת פרסום ההתפתחות היום • האבא, הרב שמואל קליינרמן: "מוישי, אני אוהב אותך ומתגעגע אליך" (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה)

טעות אנוש משטרתית הובילה לכך שמידע האסור בפרסום בעקבות צו בית המשפט הודלף, מתוך פרטי החקירה שהובילה להתפתחות הדרמטית בחקירת היעלמותו של מוישי קליינרמן.

ההתפתחות הדרמטית; סיקור 'כיכר השבת':

המשפחה ביקשה לא להפיץ הלאה את השמועות. "לצערינו, עקב טעות אנוש מתוך דוברות המשטרה, זלג מידע שלא היה אמור להיות מופץ בשלב זה. על אף זאת, המשפחה, באמצעות יועצם האישי, מר אלי חן , נשארה מחויבת להוראות צו איסור הפרסום".

אלי חן שוחח היום עם "מקור ראשון" וביקש להבהיר: "על אף טעות בתום לב שנעשתה ע"י גורמים במשטרה ובה נחשפו חלק מפרטי החקירה, אנחנו מבקשים מכל גורם שהנתונים מובאים בפניו, אם זה עיתונאים או אנשים פרטיים ברשת, לקיים את צו איסור הפרסום ולשמור על כבודה של המשפחה ופרטיותיה".

בהודעת המשפחה נכתב עוד כי "הנחת המוצא של ההורים כי בנם בחיים, אין כל אינדיקציה אחרת בנושא והציבור מתבקש להמשיך ולהיות עירני ולסייע בחיפושים אחר הנער בכל דרך וכמובן להרבות בתפילות".

האב הרב שמואל קליינרמן צוטט היום באתר ynet אומר כי כיוון החקירה החדש של המשטרה "מעלה את החשש שהוא איננו", אך הוא לא חושב שהנורא מכל קרה.

"אנחנו עדיין בטוחים שמוישי בחיים ומאמינים שהוא יחזור בריא ושלם. אנחנו מקווים שההתפתחות הזו בחקירה תוביל למשהו טוב ובקרוב הוא יחזור אלינו", הוסיף האבא.

בריאיון לכאן חדשות אמר: "כל פעם ששואלים אותי עליו אני מרגיש צמרמורת. אני אומר, מוישי, אני אוהב אותך ומתגעגע אליך. לא מפסיק להתפלל שתחזור בריא ושלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר