בן 62 בפטירתו

לאחר שנה בתרדמת; יהודה משי זהב נפטר

יהודה משי זהב, מייסד ויו"ר ארגון זק"א לשעבר, נפטר והוא בן 62 בפטירתו; במהלך השנה האחרונה שכב בתרדמת לאחר שפגע בעצמו בעקבות תחקיר קשה שפורסם נגדו (דיין האמת)

יהודה משי זהב ז"ל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יהודה משי זהב, מייסד ויו"ר ארגון זק"א לשעבר, נפטר הבוקר (רביעי) והוא בן 62 בפטירתו, לאחר שמצבו הבריאותי הידרדר בימים האחרונים.

מבית החולים 'הרצוג' נמסר כי "לאחר שחלה התדרדרות במצבו הבריאותי בימים האחרונים, נפטר לפנות בוקר, יהודה משי זהב במרכז הרפואי הרצוג בירושלים".

משי זהב, שכב במהלך השנה האחרונה בתרדמת, במרכז הרפואי 'הרצוג' בירושלים, לאחר שניסה לשים קץ לחייו, לפני למעלה משנה, בעקבות פרסום תחקיר על חשדות חמורים כנגדו.

תחילה, פונה משי זהב במצב אנוש לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם נמשכו המאמצים להציל את חייו, אך המאמצים לא צלחו ולאחר ששקע בתרדמת ממושכת הועבר ל'הרצוג'.

מי שהזעיק את כוחות ההצלה לבית המשפחה הוא בנו של משי זהב, שמצא את אביו במצב קשה מאוד.

כחודש לפני כן פורסם נגד משי זהב תחקיר קשה בעיתון 'הארץ' על מעשים חמורים שיוחסו לו, בתקיפת גברים ונשים. בערב בו היה אמור להיות משודר תחקיר בעניינו בתוכנית 'עובדה' בערוץ 12, הוא ניסה לפגוע בעצמו.

המשטרה הודיעה על פתיחת בדיקה משטרתית בפרשה בעקבות התחקיר שפורסם אך התהליך לא התקדם בעקבות אשפוזו של משי זהב.

בעקבות התחקיר, משי זהב הודיע על כך שעוזב את תפקידו בזק"א וטען בהודעה שפרסם, כי "לדאבוני זהו חלק מהמחיר שאני משלם על הדרך שבה בחרתי. פרסום הכתבה הוא ניסיון 'לחסל חשבון' עמי, ולצערי גם לחסל אותי. ככל שכוחותיי יעמדו לי, אמשיך לשרת את עם ישראל ואת מדינת ישראל כפי שעשיתי כל חיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר