יוניליוור נכנעה ללחץ

זכיין בן אנד ג'ריס סיכם: נמשיך למכור ביו"ש

אבי זינגר, זכיין חברת הגלידות בן אנד ג'ריס בישראל טוען כי השיג הבנות עם יוניליוור העולמית המחזיקה בחברת הגלידות הסכימה להמשיך את ההסכם הקיים ולמכור ביו"ש (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

זכיין חברת הגלידות בן אנד ג'ריס אבי זינגר אומר היום (רביעי) כי חברת יוניליוור העולמית החליטה לחזור בה ולהאריך את החוזה איתו - ללא הגבלה על מכירה באיזור שטחי יהודה ושומרון.

במסגרת ההסדר שנחתם, מובטח כי אבי זינגר ימשיך לייצר ולמכור את גלידת בן & ג'ריס, ללא הגבלת זמן, ללא מגבלה וללא אפליה, בכל חלקי ישראל ויהודה ושומרון.

אבי זינגר זכיין החברה בישראל מסר: "שמח מאוד שלאחר חודשים ארוכים של מאבק, הצלחנו להבטיח כי נמשיך לייצר ולמכור את גלידת בן & ג'ריס האהובה לכלל לקוחותינו, ללא אפליה, בכל רחבי ישראל ויהודה ושומרון. אני מודה ליוניליוור על נכונותם להגיע לפתרון, ולעמדתם הנחרצת נגד תנועת ה-BDS.

זה היה מאבק ממושך ומורכב, חוצה גבולות ומגזרים. מדובר בניצחון משמעותי עבורנו ועבור כל מי שמאמין בשיתוף פעולה ודו קיום, ובתבוסה מהדהדת לאלו הדוגלים באפליה ובחרמות."

שר החוץ לפיד ושרת הכלכלה ברביאי מסרו: "ישראל מברכת על הודעת יוניליוור מהיום על כך שחברת בן אנד ג'ריז בישראל תמשיך למכור גלידה, ללא אפליה ומברכת את אבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריז בישראל על ההסכם שהושג."

"ההחלטה שהתקבלה, לא רק מבטיחה שהמפעל של בן אנד ג'ריז בישראל וצוות העובדים המגוון שלו יהיו מוגנים, אלא גם שהלקוחות של החברה, יהודים ומוסלמים, ישראלים ופלסטינים, לא יהיו מטרה להתקפות קמפיין הדה לגיטימציה נגד ישראל."

עוד נכתב כי "ישראל מעריכה את ההתנהלות הקונסטרוקטיבית והמכבדת שבה פעלה חברת יוניליוור לפתרון הסוגיה ואת עמדתה החד משמעית נגד אנטישמיות ונגד סדר היום של ארגוני ה-BDS."

"מדובר בניצחון ערכי חשוב נגד האפליה והאנטישמיות העומדות בליבו של קמפיין החרם על ישראל. אנחנו רוצים להודות מקרב לב לאנשים הרבים שהתייצבו נגד הניסיון הבלתי לגיטימי להחרים את ישראל, בהם מושלים ונבחרי ציבור ברמה הפדראלית והמדינתית בארצות הברית ובמקומות נוספים, ארגוני חברה אזרחית ואזרחים מן השורה, מכל גווני הקשת הפוליטית. אנחנו גם מבקשים להודות לצוות שהוביל משרד החוץ שאיתו התייעצו חברת יוניליוור ואבי זינגר לאורך התהליך."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר