ההתפתחות בחקירה

עשרות בלשים חיפשו את הנעדר מוישי קליינרמן בצפון | צפו

מאות שוטרים, כלבנים ובלשים השתתפו היום בחיפושים אחר מוישי קליינרמן שנעדר למעלה מ-94 יום, וביממה האחרונה חלה התפתחות משמעותית בחקירה | כל הפרטים ותיעוד (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים אחרי מוישי קליינרמן (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

לאחר ההתפתחות שהתרחשה בפרשת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, מאות בלשים, שוטרים וכלבני משטרה פשטו היום על (רביעי) יישוב צפוני ששמו נאסר בפרסום - זאת בניסיון לאתר עוד מידע על ההעלמות.

החיפושים התרכזו ביישוב צפוני הנמצא בקרבת מקום למירון וכן גם באזורי הקברים שבאזור הר מירון.

מוקדם יותר היום דווח ב'כיכר השבת', על התפתחות דרמטית בחקירת ההיעלמות שהתרחשה בעקבות שיחת טלפון שבוצעה ביום שני השבוע, על פרטי השיחה שהובילה להתפתחות הדרמטית - שבשיאה עצרה המשטרה חשוד בפרשה - לא ניתן כרגע להרחיב בשל צו איסור פרסום שהוצא על-ידי בית המשפט.

ההתפתחות הדרמטית; סיקור 'כיכר השבת':

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי אתמול חיפשה המשטרה את מוישי בנקודה מסוימת בצפון, בעקבות ההתפתחות בחקירה - אך לפי שעה החיפושים הללו עדיין לא הובילו לקצה חוט בשאלת מקום הימצאותו של מוישי.

  • רוצים לסייע בחיפושים אחר מוישי?>> לחצו כאן

גורם במשטרה אמר הבוקר ל'כיכר השבת': "עדיין לא פיצחנו את השאלה 'איפה מוישי?', המעצר וההתפתחות בחקירה עדיין לא מובילים אותנו לפיענוח של ההיעלמות, אנחנו חוקרים ומקווים שפה תהיה התשובה ושבתוך ימים נחזיר את מוישי".

הגורם מוסיף ומדגיש כי "במקביל לחקירה שמתנהלת, החיפושים בשטח נמשכים בכל העוצמה, כל הזמן".

כך או כך, במשטרה מסבירים, כי "מאז עודכן אתמול צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדוייקים בדבר נסיבות היעדרותו. אנחנו מבקשים מכולם להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום ומדגישים כי כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם".

"מטרת הצו לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנער הנעדר ומשפחתו .
בנוסף המשטרה נמצאת בקשר רציף עם משפחתו של הנער וככל שיהיו התפתחויות ובהתאם למגבלות הצו נעדכן את הציבור. אנא היצמדו לחוק והנחיות הצו", נמסר מהמשטרה.

(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר