בצל ההתפתחות

הופכים כל אבן: גם היום עשרות חיפשו את קליינרמן

גם היום נערכו חיפושים אחר הנער החרדי מוישי קליינרמן בן ה-16 שנעדר לפני כמאה יום • מחר החיפושים ימשיכו באזור מסוים ליד מירון • הכיוון שנבדק - פלילי • תיעוד נרחב (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים, היום (צילום: David Cohen/Flash90)

גם היום (חמישי), כמעט מאה ימים אחרי ההיעדרות החריגה, נערכו חיפושים נרחבים אחר הנער בן ה-16 מוישי קליינרמן מקריית ספר. עשרות שוטרים השתתפו בחיפושים. כיוון החקירה כעת הוא פלילי.

בעקבות ההתפתחות בחקירה, במשטרה ביצעו גם היום פעולות חקירה בתקווה להגיע למוישי. מחר בבוקר החיפושים ימשכו באזור מסוים סמוך להר מירון.

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אתמול ארעה התפתחות דרמטית בחקירת ההיעלמות שהתרחשה בעקבות שיחת טלפון שבוצעה ביום שני השבוע, על פרטי השיחה שהובילה להתפתחות הדרמטית - שבשיאה עצרה המשטרה חשוד בפרשה - לא ניתן כרגע להרחיב בשל צו איסור פרסום שהוצא על-ידי בית המשפט.

היעלמות מוישי קליינרמן, סיקור 'כיכר השבת':

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי אתמול חיפשה המשטרה את מוישי בנקודה מסוימת בצפון, בעקבות ההתפתחות בחקירה - אך לפי שעה החיפושים הללו עדיין לא הובילו לקצה חוט בשאלת מקום הימצאותו של מוישי.

  • רוצים לסייע בחיפושים אחר מוישי?>> לחצו כאן

גורם במשטרה אמר ל'כיכר השבת': "עדיין לא פיצחנו את השאלה 'איפה מוישי?', המעצר וההתפתחות בחקירה עדיין לא מובילים אותנו לפיענוח של ההיעלמות, אנחנו חוקרים ומקווים שפה תהיה התשובה ושבתוך ימים נחזיר את מוישי".

הגורם מוסיף ומדגיש כי "במקביל לחקירה שמתנהלת, החיפושים בשטח נמשכים בכל העוצמה, כל הזמן".

כך או כך, במשטרה מסבירים, כי "מאז עודכן אתמול צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדוייקים בדבר נסיבות היעדרותו. אנחנו מבקשים מכולם להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום ומדגישים כי כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם".

"מטרת הצו לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנער הנעדר ומשפחתו .
בנוסף המשטרה נמצאת בקשר רציף עם משפחתו של הנער וככל שיהיו התפתחויות ובהתאם למגבלות הצו נעדכן את הציבור. אנא היצמדו לחוק והנחיות הצו", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר