בגיל 49

הרופא החרדי שרקח תקופה לקורונה ועורר סערה - נפטר

הרופא של קריית יואל שרקח תרופה לקורונה בראשית המגיפה ושהוזכר בידי דונלד טראמפ - הלך לעולמו בגיל 49 • בחודשים האחרונים לחייו תקף את "ארגון הבריאות העולמי" (דיין האמת)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ד"ר זאב זלנקו בבית החולים, בעבר (צילום: עצמי)

ד"ר זאב (ולדימיר) זלנקו, חסיד חב"ד שזכה לתשומת לב בינלאומית לאחר שהציע תרופה לנגיף הקורונה בתקופתה הראשונה של המגיפה - תרופה שאף הוזכרה בפומבי בידי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, הלך היום (חמישי) לעולמו לאחר שסבל מגידול נדיר שהתגלה בגופו. בגיל 49 היה בפטירתו.

זלנקו סבל בתקופה האחרונה לחייו מגידול נדיר שהתגלה בגופו. הוא צילם סרטונים רבים שבהם הביע את דעותיו, המזוהות עם קונספירציות שנויות במחלוקת באשר לטיפול העולמי בנגיף הקורונה. באחד מן הסרטונים שפרסם לפני כחודש קרא "להתנגד בפומבי לאג'נדה המרושעת" של ארגון הבריאות העולמי.

הוא היה רופא משפחה מוכר, ובין היתר היה הרופא של קריית יואל במשך מספר שנים. הוא הפך לאישיות מוכרת אחרי שהציע תמהיל תרופות קיימות על מנת להילחם בנגיף הקורונה.

בין היתר, שיגר מכתב לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהתלהב מהרעיון ואף הזכיר אותו במסיבת עיתונאים שערך - אך ארגון הבריאות יצא נגד התרופה וטען כי היא אינה מועילה.

הוא נולד בקייב בשנת תשל"ג. כשהיה בגיל 3 עברה משפחתו להתגורר בברוקלין שבניו יורק. הוא למד בבית הספר לרפואה באוניברסיטת המדינה של ניו יורק בבפאלו וקיבל בשנת 2000 תואר דוקטור.

הותיר אחריו שמונה ילדים. ברוך דיין האמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר