כל התגובות לנאום

נתניהו ללפיד: "לא דיברת כלום על יוקר המחיה"

ראש האופוזיציה נתניהו, התייחס לנאומו של לפיד ודרש בתוקף, שיינתן לו זכות דיבור - בדומה למה שקיבל לפיד. לאחר מכן, הציג חמש הערות "על מה שלא אמר יאיר לפיד" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש האופוזיציה נתניהו | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 )

ראש הממשלה יאיר לפיד, נאם הערב עם צאת השבת, על היירוט המוצלח של צה"ל במהלך השבת. ראש האופוזיציה נתניהו, תקף את הנאום והציג חמש הערות.

עוד קודם לנאום של לפיד, יצאה הודעה מטעם מפלגת הליכוד בה נאמר, "מועמד 'יש עתיד' לראשות הממשלה וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מקבל הערב זמן מסך בכל הערוצים לפתיחת מערכת הבחירות שלו. הליכוד דורש זמן מסך זהה עבור ראש הממשלה לשעבר ומועמד המחנה הלאומי, בנימין נתניהו. אם לא יינתן זמן שידור זהה זאת תהיה הוכחה נוספת להתגייסות מוחלטת של ערוצי התקשורת למועמד השמאל. שבוע טוב לאזרחי ישראל".

לאחר הנאום המפתיע של יאיר לפיד, נתניהו הגיב וקרא ללפיד "ראש המעבר" והציג 5 הערות שלא נאמרו בנאומו של לפיד:

1 - לפיד לא אמר מילה על ההתמודדות של כל אזרחי ישראל בשנה האחרונה - עליית מחירים מטורפת תחת הממשלה בהנהגתו, שהוא לא עשה דבר כדי לעצור אותה.

בשנה האחרונה מחיר הדלק זינק ב-26%, מחירי הדירות ב-16%, מחירי המזון ב-15%, מחיר החלב ב-5%, מחיר החשמל ב-6%. המשכנתאות עלו במאות שקלים לחודש לכל משפחה.

2 - גם הערב לפיד ניסה להסתיר את העובדה שהממשלה היחידה שהוא יכול להקים היא עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת של אחמד טיבי ואיימן עודה. רק ביום שישי האחרון נחשף שהוא שלח את מנכ"לית משרדו נעמה שולץ למועצת השורא עם צ׳ק פתוח. ממשלה כזו היא סכנה אמיתית לביטחון ישראל. הברירה בבחירות הקרובות היא ממשלה לאומית חזקה בראשות הליכוד שתדאג לכל אזרחי ישראל, או ממשלה נסחטת של לפיד עם האחים המוסלמים והמשותפת.

3 - לפיד דיבר על ארבעת הסכמי השלום ההיסטוריים שראש הממשלה לשעבר נתניהו הביא, אך שכח לציין שהליכוד ונתניהו הם אלה שהביאו אותם ושלפיד לא הצביע בעדם.

4 - לפיד דיבר גבוהה-גבוהה על המאבק נגד איראן. הוא שוב שכח לציין שהוא תמך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן ותקף את ראש הממשלה לשעבר נתניהו שהתייצב נגד הנשיא אובמה נגד ההסכם הזה. בשנה האחרונה איראן דהרה לארסנל של פצצות גרעין ויאיר לפיד, כשר חוץ וכראש ממשלה חליפי, שמר על שתיקה רועמת ולא אמר או עשה דבר נגד איראן מעל שום במה בינלאומית חשובה.

5 - לפיד דיבר על אחדות אך רק לפני ימים אחדים הוא התייחס למצביעי הליכוד כאל ״כוחות האופל״ והקים ממשלה שהדירה את מיליוני אזרחי ישראל לטובת תומכי טרור ושוללי הציונות.

חה"כ אורית סטרוק הגיבה לנאום: "יאיר לפיד הוא ראש ממשלה שמושיט יד לשלום למחמוד עבאס, צ'ק פתוח למנסור עבאס, ולא פחות מזה למפלגה הערבית משותפת. בעוד 4 חודשים נביא יחד לסוף הפרק האנטי-דמוקרטי הזה בתולדות מדינת המדינה".

העיתונאי יהודה שלזינגר הציג הודעה מלפני שנתיים, בה רואים איך הערוצים 12 ו-13 חתכו נאומים של נתניהו וכתב: "היו ימים שחתכו נאומים".

יעקב ברדוגו הגיב: "ראש ממשלת מעבר של הפסקת פרסומות. איפה יו״ר ועדת הבחירות?".

יקי אדמקר: "לפיד לא אמר מילה על יוקר המחיה, הרבה מילים יפות על אחדות, שום דבר על ההתמודדות האמיתית של רבים".

עמית סגל הגיב: "הסביבה הפוליטית הרעילה שעליה דיבר ראש הממשלה כוללת גם את השימוש הפוגעני בביטויים "כוחות אופל" ו"מכונת רעל"?".

בועז גולן: "מי שהשחיר והסתיר פגישותיו עם מוזס, הגדיל את נורווגיה, שלח לזועבי צ׳ק פתוח, שינה אינספור פעמים את גרסתו ושיקר לא אחת - שלא יספר לעם ישראל על מוסריות".

מוחמד מג׳אדלה: "עד אתמול יאיר לפיד ידע יפה להגיד "האזרחים הערבים". היום, כראש הממשלה, הם כבר נקראים "הלא יהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר