הפרשן הפתיע

עמית סגל: "ציון הרבי זה המקום היחיד שמרגישים בו קדושה בחו"ל"

הפרשן הפוליטי חלק את חוויותיו בתפילה בציון הרבי מחב"ד וטען כי זה "המקום היחיד שמרגישים בו קדושה בחו"ל". סיפר גם על כרטיס הטיסה שקיבל בגין מהאדמו"ר מליובאוויטש (TV)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות אתר חב"ד COL)

באירוע שהתקיים בסוף השבוע בסביון, לרגל תחילת חודש תמוז ויום ההילולא ה-28 של הרבי מליובאוויטש זי"ע, נשא דברים הפרשן הפוליטי עמית סגל, ושיתף את הקהל בחוויותיו במרכז חב"ד העולמי בניו יורק ובציונו של הרבי.

הוא אמר כי "לחב"ד יש שני פיתוחים גאוניים", ומיד הסביר. "קודם כל, יש שני מקומות ששווה לבקר בהם בניו יורק - 770 והציון של הרבי". סגל הוסיף: "אני לא מאמין בקיום יהודי בתפוצות כל כך לאורך זמן, ולכן כולנו פה, אבל המקום היחיד שמרגישים בו באמת קדושה בחוץ לארץ - זה הציון של הרבי, יש שם אנרגיות מטורפות".

עוד אמר סגל: "משהו נוסף ששמים לב אליו בבית של הרבי, זה שהם עלו על הקטע של הוויראליות עוד 30 שנה לפני האינטרנט. לפני עשרות שנים הם דאגו שדבריו של הרבי ישמעו באמצעות הטלפון לכל העולם. אלו בימים ששיחות טלפון, מי שזוכר, עלו 8 שקל לדקה".

את דבריו על חב"ד סיים: "לא הרבה אנשים מכירים את הסיפור על מנחם בגין. כל ראשי הממשלה ביקרו את הרבי. בגין היה הראשון שהלך לרב לפגוש אותו ולא להיפך. יום אחד הוא הולך לרבי והרבי אומר לו שיש מישהי בצרפת שרוצה להתחתן עם גוי ואפילו הוא לא מצליח לשכנע אותה. הרבי ביקש מבגין, שהוא עם הנשמה היהודית שלו ידבר אתה ויצליח לפעול עליה. הרבי אמר לבגין: תיסע לארץ דרכה ואני אחראי לשלם את הנסיעה.

סגל סיים: "קרו שני ניסים. אחד השתכנעה, שניים לא נפתחה חקירה נגד ראש הממשלה על מימון זר לטיסות".

במהלך האירוע, שאורגן על ידי המועצה הדתית סביון בראשות אפי יליזרוב, נשא דברים בין היתר הרב שמואל ביסטריצקי, רב המועצה הדתית והרבנות סביון, על חודש תמוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר