לאחר שנות סבל

טרגדיה בירושלים: המחנך מדושינסקיא נפטר בגיל 49

אבל בקהילת חסידי דושינסקיא בירושלים: האברך הרב חיים מאיר פיליפ בן ה-49 הלך לעולמו, אחרי שנות סבל ומאבק במחלה הנוראה • 'כיכר' עם קווים כלליים לדמותו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
ברוך דיין האמת (צילום: shutterstock)

טרגדיה קשה בירושלים ובקהילת חסידי דושינסקיא עם היוודע על פטירתו הלילה (בין ראשון לשני) של האברך ר' חיים מאיר פיליפ ז"ל, לאחר שנות סבל ומאבק במחלה הקשה רח"ל, כשהוא בן 49 בלבד.

האברך ז"ל הוא בנו של יבלחט"א הגאון החסיד הרב שלום אליעזר פיליפ, מחשובי הרבנים בחצר חסידות דושינסקיא, ומהדמויות המוכרות בחסידות.

בצעירותו גדל המנוח והתחנך בירושלים. בהגיעו לפרקו נישא לבת הרה"ח ר' אברהם מרדכי דוידוביץ. יחד הקימו את ביתם ומשפחתם לתפארת.

בחסידות דושינסקיא מספרים בכאב כי המנוח שימש במשך שנים רבות מלמד ומחנך בתלמוד תורה דושינסקיא, שם הוא זכה לגדל ולחנך תלמידים רבים שעברו דרכו.

עוד הם מספרים כי ר' חיים מאיר ז"ל היה דבוק מאד ברבו האדמו"ר, וברבי זצ"ל מדושינסקיא וכי בשנים האחרונות הוא נלחם בגבורה במחלה הקשה, כאשר מצבו הרפואי ידע עליות ומורדות, יסורים קשים וסבל רב, אותם הוא קיבל באהבה.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו ו. 14 ילדים, מתוכם תשעה ילדים שטרם נישאו ואשר נשארו כעת ללא אבא.

הלווייתו תצא בשעה 11:00 מבית המדרש הגדול דושינסקיא ברחוב שמואל הנביא בי"ם, דרך בית המדרש 'תורת חיים' ויזשניץ, להר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר