התחמק משוטרים

החשוד נתפס בכניסה לירושלים • צפו במרדף המשטרתי

במהלך יום עבודה, במשאית בכניסה לירושלים, עצרה המשטרה חשוד שביצע עבירות תעבורה חמורות והתחמק מהשוטרים • צפו בתיעוד מהתפיסה (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המרדף בכניסה לירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב מזרח ירושלים, שביצע עבירות תעבורה חמורות בכביש נתפס בתום פעילות סמויה של המשטרה, במהלך יום עבודתו, במשאית בכניסה לירושלים. כך פרסמה הבוקר (שני) המשטרה.

בתחילת חודש שעבר, נתפס החשוד על ידי המשטרה כשהוא נוהג ברכב שבבעלותו, זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו. בתום שימוע אותו ערך קצין משטרה, הורה הקצין על השבתה מנהלית של הרכב למשך 30 ימים וכי הרכב ייגרר למגרש אחסנה אך החלטה זאת לא מומשה על ידי החשוד.

בהמשך לכך, בשבוע האחרון, על פי החשד, התיר החשוד לאדם אחר לנהוג ברכבו על אף שגם לו אין רישיון נהיגה כלל ובפעילות אכיפה שבוצעה נעצר הנהג (צעיר כבן 21), נחקר וכנגדו החל הליך דין תעבורתי.

ניסיונות לזמן את בעל הרכב החשוד לחקירה בגין מעשיו עלו בתוהו וזה מאן להתייצב במשטרה. בעקבות כל אלו, ערכו אמש בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים פעילות סמויה תוך מעקב אחר תנועותיו של החשוד עד שזה נעצר במהלך יום עבודתו בכניסה לעיר ירושלים עת נסע במשאית.

הנהג החשוד שנעצר, הועבר לחקירה ביחידת התנועה ירושלים ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית וכנגדו החל הליך דין תעבורתי מזורז.

ממשטרת ישראל ישראל נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול כנגד עברייני תנועה המסכנים את ביטחון הציבור ומשתמשי הדרך במעשיהם עד מיצוי הדין עמם".

צפו בתפיסת החשוד בכניסה לירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר