בשכונות החרדיות

פלסטינים פרצו לדירות בלילות שבת ונעצרו

בלשי המשטרה עצרו צמד פורצים לדירות מגורים עם הרכוש הגנוב בידם. השניים ניצלו את נסיעת הדיירים לבשבת היום הגישה נגדם יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום (בארץ)

ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

פעילות מבצעית יזומה שביצעו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשבועות האחרונים כנגד עבירות רכוש, הובילה למעצרם של שני נאשמים, פלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב יו"ש בשנות ה-40 לחייו ותושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו. בעת מעצרם נתפס ברשותם רכוש שנגנב משתי דירות באותו היום.

מהחקירה עולה, כי הנאשמים ניצלו את אורח החיים הדתי בשכונה וביצעו את מעשיהם בלילות שבת בהם חלק מהתושבים שוהים או מתארחים מחוץ לבתיהם. בשל כך, פעלו בלשי הימ"ר בשכונה בסופי השבוע בדגש ללילות שבת במטרה לשים ידם על הפורצים.

כשהבחינו הבלשים בחשודים לאחר התפרצות שביצעו, עצרו אותם, זאת לאחר שאחד החשודים ניסה להימלט ונתפס בתום מרדף רגלי קצר אחריו. ברשות הנאשמים נתפס רכוש רב החשוד כגנוב, וחלקו זוהה במהלך פעולות החקירה על ידי בעליו והושב לו.

עוד עלה בחקירה, כי הנאשמים נהגו לאסוף מודיעין מקדים שעות לפני ביצוע ההתפרצות וכך לסמן את הדירות אליהן ישובו כעבור מספר שעות כשבעליהן אינו נוכח בדירה.

כמו כן, במסגרת פעולות החקירה אספו שוטרי הזיהוי הפלילי ממחוז ירושלים ממצאים פורנזיים שנבדקו בין היתר על ידי מעבדות מז"פ שבמטה הארצי של המשטרה שחיזקו את הראיות כנגד אותם חשודים וסייעו בביסוס התשתית הראייתית.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת במהלך ימי החקירה והיום (שלישי) הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים את כתב האישום נגד שני הנאשמים בבית המשפט.

חלק מהרכוש שנמצא
אחת הדירות אליה פרצו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר