למדו מבנט ורעננה

הזוג לפיד לתושבי שכונתם: "מתנצלים על האבטחה"

ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד ורעייתו ליהיא שיגרו מכתב בקבוצת תושבי רמת אביב שבצפון תל אביב, בו התנצלו על האבטחה שתתוגבר בשל כניסתו לתפקיד רוה"מ (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יאיר וליהיא לפיד. ארכיון (צילום: Gili Yaari/FLASH90)

אחד הסיפורים שליוו את ימי נפתלי בנט כראש הממשלה היה סערת המעון הפרטי ברעננה והשלכות האבטחה על שכניו, כולל ביקורות רבות שחלקן פורסמו כאן ב'כיכר השבת' לראשונה.

בניסיון להימנע מביקורת דומה נגדו, ראש הממשלה הטרי יאיר לפיד שיגר עם רעייתו, הסופרת ליהיא לפיד, מכתב לתושבי שכונת רמת אביב בצפון תל אביב, השכונה בה גר לפיד מזה שנים רבות, בו התנצלו על האבטחה שתתוגבר סביב ביתו ובשכונה בכלל.

"אנו מתנצלים מאוד על חוסר הנוחות והקושי שנגרם לכם עקב סידורי האבטחה", כתבו לשכנים, במכתב שפורסם ב'וואלה'. "מאמצים רבים נעשים כדי לתאם את הצורך הביטחוני מול המשך שגרת החיים בשכונה שלנו".

המכתב של יאיר וליהיא לפיד לשכנים (באדיבות 'וואלה')

"אנחנו מקיימים שיח מול גורמי האבטחה על מנת להפחית ולצמצם עד כמה שניתן את המגבלות", הוסיפו בני הזוג לפיד. "אנו מבקשים את סליחתכם ומודים לכם על ההבנה לאור השינויים שעוברים על השכונה. מאחלים לכולנו ימים טובים ושקטים".

באחת מקבוצות הוואטסאפ של השכונה הביעו התושבים תמיכה בלפיד, כפי שנראה גם ביחס ההצבעה למפלגתו בבחירות האחרונות. "אנו מקווים שאי הנוחות תימשך ותימשך. הצלחתך תקוות המדינה", כתב אחד התושבים. "מוכנים להמשיך לסבול", כתב אחר.

התגובות של השכנים (באדיבות 'וואלה')

המכתב הגיע על אף שבתחילת השבוע עברו יאיר וליהיא לפיד לדירת מאבטחי השב"כ הסמוכה למעון ראש הממשלה הרשמי בירושלים, מכיוון שבמעון עצמו עדיין מתקיימים שיפוצים, אולם גם בביתו של לפיד בתל אביב נדרשים שינויי אבטחה כתוצאה מהתפקיד החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר