היועץ הבכיר באולפן

רונן צור: גפני ולפיד מכשירים את דעת הקהל לשת"פ

היועץ האסטרטגי רונן צור התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לשיחות בין יאיר לפיד למשה גפני והסביר כי מדובר בהכשרת דעת קהל לשיתוף פעולה ליום שאחרי הבחירות (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

היועץ האסטרטגי רונן צור התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לשיחות בין יאיר לפיד למשה גפני והסביר כי מדובר בהכשרת דעת קהל לשיתוף פעולה ליום שאחרי הבחירות במידה ונתניהו לא ישיג 61. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: ליאיר לפיד יש משימה לרכך את העויונות של המפלגות והציבור החרדי כלפיו. וגם לשדר לו: אני ראש ממשלה, הגעתי למקום שרציתי, עכשיו אני צריך להפוך למנהיג לאומי. אני משדר שדרים לציבור החרדי ומנהיגיו שאחרי הבחירות יש על מה לדבר.

"גפני בחוכמתו קולט את המסרים האלה. ומעביר מסר ללפיד: אנחנו נתמוך בנתניהו, אבל אם נתניהו לא יביא 61 אני לא אכלא את הציבור החרדי באופוזיציה, ששם הוא מפסיד".

גפני מוסיף שהוא לא יישב עם לפיד

"נכון, בשביל לא לשבת עם יאיר לפיד יש פתרונות ביניים. אני לא בטוח במאה אחוז 'אני לא אשב'. גפני בונה ב'עקב לצד אגודל', הוא מכשי ר את דעת הקהל החרדי לחזרתן של המפלגות החרדיות ללשון מאזניים.

"כשיאיר לפיד מגיע להגיד מזל טוב לגפני ביום הולדת, וכאשר יש מפגשים וחתונה, זאת הכשרת דעת קהל ליום שאחרי. שני הצדדים נהנים ממנה. יום אחרי הבחירות אל תגיד לי שהופתעת".

"גפני ולפיד מכשירים את דעת הקהל", מסכם צור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר