תושב בית חנינא

לא תאמינו: נהג על דלי עם חתול לידו • צפו

תושב בית חנינא במזרח ירושלים, נתפס היום על ידי המשטרה, כאשר הוא מדבר בטלפון הנייד, יושב על דלי במקום כסא נהג, לאחר שנתפס הוא ניסה להימלט, תוך דריסת שוטרים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תיעוד הרכב ששימש לביצוע העבירה ונתפס (צילום: דוברות המשטרה)

לא יתואר: תושב בית חנינא נתפס היום (רביעי) על ידי המשטרה, כשהוא מדבר בטלפון סלולרי, נוהג על כסא במקום דלי, ללא רישיון נהיגה ועם חתול לצדו. לאחר שנתפס ניסה להימלט, כמעט ודרס שוטר ופגע ברכבים. שוטרי מחוז ירושלים שניהלו אחריו מצוד איתרו את הרכב והחשוד נעצר לחקירה.

היום בשעות הצהריים, שוטרי התנועה של מחוז ירושלים ביצעו פעילות אכיפה באזור בית חנינא. בשלב מסויים שוטר תנועה שהיה על אופנוע, הבחין בנהג רכב שמשתמש בטלפון סלולארי במהלך נסיעה בניגוד לחוק.

השוטר נסע בעקבותיו ועיכב אותו לבדיקה ואכיפה בצד הדרך. לאחר שהרכב נעצר, הנהג יצא מהרכב, סירב להציג רישיונות וטען בפני השוטר שיש לו חתול ברכב והוא מפחד שיברח.

השוטר התקדם לכיוון הרכב והבחין מבעד לחלון הנהג כי אין מושבים כלל ברכב, ובמקום כסא נהג יש דלי הפוך ששימש את הנהג ככיסא, ועליו אמנם יושב חתול.

הנהג ניסה להתחמק מהשוטר במהלך עיכובו ובשלב מסוים נכנס לתוך הרכב במהירות והחל בנסיעה מהירה לעבר השוטר בפתאומיות, תוך שהוא פוגע ברכבים שהיו בנתיב הנסיעה וכמעט ודורס את השוטר שעיכב אותו לבדיקה.

בשלב זה השוטר חש בסכנה, וביצע ירי ממוקד לכיוון גלגלי הרכב שנמלט. החשוד נמלט בנהיגה פרועה וכוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום והחלו בסריקות באזור. באירוע לא היו נפגעים ונגרם נזק בלבד לשני רכבים. במקביל, בבדיקת פרטיו של החשוד (בן 23 תושב מזרח ירושלים) התברר כי הוא נהג ללא רישיון נהיגה.

במהלך הסריקות אותר הרכב בתוך זמן קצר כשהוא חונה נטוש בחניון באזור ללא החשוד, הרכב נתפס על ידי המשטרה.

החשוד עצמו הסגיר את עצמו למשטרה, נעצר והועבר לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים.

"מעבר לעבירות התנועה החמורות שביצע החשוד כשנהג בהיסח דעת, ללא מושבים ברכב וללא רישיון נהיגה כלל, הוא התנהל באופן חמור כשניסה להימלט, כמעט ודרס את השוטר ופגע ברכבים נוספים. נמשיך לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם חשודים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך", מסרו ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר