מפגש מרגש | צפו

ההורים של מוישי נפגשו עם יחידת הכלבנים

היום ה-102 להיעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, לאחר שהוריו של מוישי נשאו תפילה בציון הרשב"י, הם נפגשו עם יחידת הכלבנים, המחפשים אחריו | צפו בתיעוד המרגש (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ההורים של מוישי (צילום: דוברות יכ"ל)

הורי הנעדר מוישי קלינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית, הלכו היום (רביעי) להתפלל בציון הרשב"י במירון, ולאחר מכן, נפגשו בשטח עם הכלבנים והכלבים מיכ"ל, שמחפשים אחר בנם.

שמואל וגיטי קלינרמן, הורי הנעדר אברהם משה קלינרמן, קיימו כאמור מפגש עם מפקד יכ"ל, מייק בן יעקב, הוא ערך בפני ההורים סקירה נרחבת על מאמצי החיפושים שנעשו ב-102 הימים האחרונים על ידי היחידה בגזרה.

כמו כן, פרס בן יעקב בפני ההורים את האסטרטגיה של היחידה להמשך החיפושים בשטחים שיכ"ל מגדירה כרלוונטיים.

כזכור, מוקדם יותר היום קיים מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, קיים דיון הערכת מצב בתחנת מעלה אדומים שבמחוז ש"י בדבר מאמצי המשטרה לאיתור מוישי.

במסגרת הערכת המצב שקיים המפכ"ל לפני דקות ספורות עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים, קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של משה.

מאז שהתקבל הדיווח במשטרת ישראל על היעדרותו, פועלת המשטרה סביב השעון ובכוחות גדולים בסריקות אחר משה, ובמקביל נעשות פעולות חקירה רבות אשר רובן חסויות, והן חוסות תחת צו איסור פרסום.

כבר לפני מספר שבועות ובמקביל לפעילות המשטרה, הוקם צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובשילוב אגף החקירות והמודיעין אשר פועל עם כל האמצעים שברשות משטרת ישראל בכדי לאתרו. במקביל נמצאת המשטרה בקשר רציף עם משפחתו של משה וזו מעודכנת בהתפתחויות ככל שמאפשרת החקירה.

מפכ"ל המשטרה אמר במסגרת הערכת המצב: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

"זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל."

כזכור, מוקדם יותר היום דווח ב'כיכר השבת', כי אמו ואחיותיו הקטנות של מוישי, הגיעו לשפוך שיח בקברו של רבי שמעון בר יוחאי זי"ע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר