התפתחות משמעותית בחקירה

חשוד בביצוע הפיגוע נעצר, הפצוע: 'עצרתי את הדם בידיים'

הותר לפרסום כי חשוד בביצוע פיגוע הדקירה אתמול ליד בני ברק נעצר • הפצוע שיחזר ממיטתו בבית החולים: "קיבלתי חבטות בראש. תפסתי את הראש ועצרתי את הדם" • התפתחות בחקירה (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מימין: זירת הפיגוע. משמאל: הנדקר משחזר (צילום: חדשות הערב, כאן 11 ודוברות איחוד הצלה)

פלסטיני החשוד כמי שביצע את פיגוע הדקירה אתמול ליד בני ברק נעצר בפעילות משותפת של השב"כ והמשטרה, והובא לחקירת שב"כ. כך הותר הערב (רביעי) לפרסום.

במקביל, התפתחות משמעותית בחקירת האירוע הולך ומתחזק החשד כי מדובר בפיגוע טרור.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בירך על תפיסת המפגע: "אני מברך על תפיסת המפגע באירוע הדקירה אמש. משטרת ישראל פעלה באחריות מרגע היוודע האירוע. כרשות אנחנו מחוייבים לעשות הכל בכדי למגר את תופעת השבחי"ם ואנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט במדיניות תקיפה למיגור תופעה זו שהינה סכנה קיומית שלא נסכים איתה".

יצחק דהן הוא הנדקר אתמול בפיגוע. היום (רביעי) הוא שיחזר בשיחה עם תאגיד השידור הציבורי את רגעי האימה.

"ירדתי לכיוון גבעת שמואל כמידי בוקר במשך 15 שנה", סיפר. "ראיתי מישהו שמסתכל עליי. הוא הושיט יד לשקית שלי ודמיינתי שיש לו משהו, אז התרחקתי ממנו. הוא ירד אחריי ואחרי שתי שניות קיבלתי חבטות בראש. תפסתי את הראש ועצרתי את הדם".

אתמול, שעות אחרי אירוע הדקירה, הוטל בידי המשטרה צו איסור פרסום על חקירת התקיפה ועל חשיפת כל פרט העלול לגלות את זהות החשודים.

ראש הממשלה, יאיר לפיד, התייחס לאירוע ואמר: "אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצוע שנדקר הבוקר בבני ברק ומחזק את משפחתו. כוחות הבטחון פועלים לברר את נסיבות הארוע ועושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים, גם להם אני שולח הבוקר חיזוק, המאמצים שלכם מצילים חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר