הותר לפרסום | "רצה לנקום"

תושב הפזורה הבדואית הונחה להתגייס לצה"ל ולקדם פעילות טרור

נחשף: אבו אלקיעאן, צעיר בדואי, גויס על ידי ארגון טרור בעזה והתבקש להתגייס לצה"ל ולספק מידע, לאחר שהתגייס, הוא הצליח לאסוף מודיעין ולצלם אתרים - עד שנתפס (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אבו אלקיעאן, צעיר בדואי (צילום: דוברות)

לאחר חקירה בשב"כ, הותר היום (חמישי) לפרסום, כי תושב בדואי מפזורות חורה גויס על ידי ארגון טרור ברצועת עזה, כאשר הוא הונחה להתגייס לצה"ל ולקדם פעילות טרור.

במסגרת פעילות משותפת של שירות ביטחון כללי, משטרת ישראל, ימ"ר נגב והמשטרה הצבאית, נחשף כי אזרח ישראלי גויס על ידי כתאאב אלמוג'הדין (ארגון טרור ברצועת עזה) למטרת קידום פעילות טרור ואיסוף מודיעיני בשטח ישראל.

לפני מספר ימים (ב-30 במאי 2022), שחאדה אבו אלקיעאן, בן 25 תושב פזורות חורה שבנגב, נעצר עלי השב"כ ונלקח לחקירה.

בחקירתו בשב"כ עלה, כי גויס ע"י תשתית צבאית מרצועת עזה של ארגון כתאאב אלמוג'הדין, תוך שביצע עבור התשתית משימות שונות בהן איסוף מודיעין, צילום אתרים בישראל וגניבת אמצעי לחימה במטרה להעבירם לידי גורמי טרור.

אבו אלקיעאן הונחה על ידי התשתית להתגייס לצה"ל, למטרת איסוף מידע פנימי מתוך הצבא וכן לשם קידום פעילות טרור. את מרבית הצעדים במסגרת הפעלתו ביצע לפני גיוסו לצה"ל, ונעצר מספר ימים לאחר גיוסו.

החקירה מעלה כי המניע לפעולותיו הינו על רקע הזדהותו עם ארגוני הטרור ברצועת עזה וכן רצונו לנקום בגין פעולות אכיפה שביצעו רשויות המדינה למול משפחתו בגין בניה בלתי חוקית.

עם תום חקירתו בשב"כ, הוגש כנגד שחאדה כתב אישום על ידי הפרקליטות במחוז דרום, המייחס לו עבירות ביטחוניות חמורות.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה כל מעורבות של אזרחים ישראלים בפעילות טרור ויפעלו לסכל כל פעילות שכזו לשם מיצוי הדין עם מי אשר מבקשים לפגוע בביטחונם של אזרחי המדינה", נמסר מגורמי אכיפת החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר