מחפש בית פוליטי

החרם על כהנא: "הדרך שלי מפחידה אותם"

סגן שר הדתות מתן כהנא, שטרם החליט באיזו מפלגה יתמודד בבחירות, התייחס לאיומי הסיעות החרדיות נגד מפלגות שישריינו אותו: "לא אני מפחיד אותם אלא הדרך שלי" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מתן כהנא (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סגן השר לשירותי, מתן כהנא, שטרם החליט באיזו מפלגה יתמודד בבחירות הקרוובת, התייחס לאיומי הסיעות החרדיות נגד מפלגות שישריינו אותו וטען: "לא אני מפחיד אותם אלא הדרך שלי".

לדבריו: "בשבוע שעבר נשמעו אמירות מהן משתמע שהמפלגות החרדיות לא ישתפו פעולה עם כל מפלגה בה אהיה חבר.
הקריאות האלה הגיעו, לא במקרה, מקרב גורמים עלומים בשורות הליכוד".

כהנא הוסיף: "יש כאן משהו מהותי שמעורר מחשבה. מכל חברי הכנסת דווקא אני זה האיש שאיתו הם לא מוכנים לדבר? דווקא אותי לא מזמינים לחתונה של נכדתו של משה גפני? מה יש בי שגורם לרב להתגאות בזה שלא הגיש לי כוס מים? או לרב אחר לספר בגאווה שלא הושיט את ידו לידי המושטת לאמירת שלום?.

"אלא שאני לא הסיפור. זו הדרך והאנשים שאני מייצג.זה כנראה מה שכ"כ מאיים על ברי הפלוגתא שלי. הם הרי יודעים שאני אדם ירא שמים שהקפיד על שמירת מצוות גם בשירות צבאי בו זה לא תמיד היה פשוט. הם הרי יודעים שמול כאלה הטוענים שהחרדים הם הבעיה של מדינת ישראל אני כבר שנים אומר שהחרדים הם הפתרון לבעיות של המדינה".

כהנא טען: "זה לא אני, מתן כהנא, שמפחיד אותם. זו הדרך שאני מייצג. הקהילה והציבור אליו אני משתייך ושאותו ביקשו לבטל ולהדיר במשך כל כך הרבה שנים. דרכה של הציונות הדתית (לא זו שנגזלה על ידי תנועה פוליטית שרבים מאוד לא יכולים להזדהות עם דרכה ומנהיגיה)".

כהנא סיים: "אמשיך להיות הבית של הציונות הדתית המתונה והממלכתית. היתד באוהל הפלוגתי המשותף. הגשר שבלעדיו אין למדינה הזו קיום משותף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר