מידע מה-FBI

טקסס: תוגברה האבטחה על בתי הכנסת

הקהילה היהודית בסן אנטוניו שבטקסס העלתה את רמת האבטחה סביב בתי הכנסת בשל מידע שהגיע מה-FBI לפיו קיים חשש מיידי לפגיעה ביהודים • בתי כנסת נסגרו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מידע שהעביר ה-FBI לקהילות היהודיות בסן אנטוניו שבטקסס הוביל לסגירת בתי כנסת והעלאת רמת האבטחה לגבוהה ביותר. החשש המיידי: פגיעה ביהודים.

בהודעת הקהילה נאמר: "ה-FBI חוקר איום אפשרי המכוון לבית כנסת בלתי מזוהה בטקסס. אנו פועלים כדי לקבוע את אמינות האיום, ומשתפים את המידע שיש לנו עם רשויות אכיפת החוק והקהילה היהודית.

"ברצוננו להזכיר לציבור, אם אתם מבחינים במשהו חשוד, או שיש ברשותכם מידע על איומים פוטנציאליים, יש לדווח לרשויות החוק מיד".

בהודעה שנמסרה לחברי הקהילה נכתב: "הפדרציה היהודית בסן אנטוניו קיבלה מידע מה-FBI על איום אפשרי על מתקן יהודי באזור. ליתר ביטחון, החלטנו לנקוט בכל האמצעים כדי להבטיח את ביטחונה של הקהילה. אחרי שיצרנו קשר עם כל בתי הכנסת והארגונים באזור, הוחלט לעצור את כל ההתכנסויות עד הודעה חדשה".

"כל גורמי הבטחה בבתי הכנסת והסוכנויות הונחו לעלות את האבטחה לרמה הגבוהה ביותר", עודכנו חברי הקהילה: "אנחנו ממשיכים לעבוד בהדיקות עם גורמי אכיפת החוק כדי להבטיח את ביטחון הקהילה שלנו. בבקשה, היו זהירים למה שקורה סביבכם, ואם אתם רואים משהו חריג התקשרו ל-911 (מוקד חירום). נעדכן את הקהילה ברגע שיהיה לנו מידע נוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר