צריך להמשיך ביחד"

סמוטריץ' לבן גביר: תכבד את ההליך הדמוקרטי

יממה לאחר שכינס מסיבת עיתונאים, ח"כ בצלאל סמוטריץ' עונה לחברו למפלגה ח"כ איתמר בן גביר הדורש מחקר עומק לבדיקת מאזן הכוח: "תכבד את ההליך הדמוקרטי" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' עם בן גביר (צילום: Flash90)

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'הציונות הדתית', עונה לחברו למפלגה, ח"כ איתמר בן גביר הדורש מחקר עומק לבדיקת מאזן הכוח: "תכבד את ההליך הדמוקרטי" .

לדברי סמוטריץ', בריאיון ל'כאן' "קיבלנו החלטה שמוסרים מפתחות המפלגה לציבור ונותנים לכולם להיות שותפים צריך להמשיך יחד נקודה. הביחד הזה נובע בעיקר מאחריות גדולה שיש לנו לניצחון הימין".

סמוטריץ הוסיף: "אני ישבתי עם איתמר ומאוד מאוד הפצרתי בו שנביא בשורה אמיתית. מספיק כבר עם תתי המפלגות בא נתאחד למפלגה אחת. נלך לפריימריז. מה הוא הציע? בא נלך למחקר עומק. נדמה לי שעשרות אלפי מתפקדים של כולנו הם מחקר העומק הטוב ביותר. הבשורה הגדולה שהציבור מחכה לה היא מפלגה אחת.

"כל המריבות והוויכוחים ומריטת הנוצות הם תוצאה של העובדה שלא מצליחים להתנתק מהמנגנונים. אין לזה שום הצדקה בעולם. צריך ללכת למפלגה אחת גדולה רחבה. בואו באמת ניתן לציבור לבחור את נציגיו וזה הדרך להגיע למנעד הרחב ביותר. איתמר רוצה לשמור על עצמאותו וגם על זה הסכמתי. הצעתי ללכת לפריימריז משותף אבל שכשנגיש את הרשימות לועדת הבחירות נרשום את הנציגים שלו בעוצמה יהודית".

סמוטריץ' הדגיש: "אני לא יכול להכריח אותו וזה זכותו אבל אם אתה לא רוצה להצטרף להליך הדמוקרטי לפחות מתבקש שתכבד אותו ותאפשר לנו למצות אותו בצורה מסודרת ואחר כך אם לא תהיה חלק מזה נשב ונגיע להסכמות איך רצים יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר