המנכ"לית של בנט

סטלה ויינשטיין: "התייחסו לחרדים בפטרונות"

הזעם החרדי על בנט; הכישלון של הממשלה; היחס הפטרוני למגזר; ההתרקסות של איילת שקד; הכתרת לפיד והטעות של הנדל • סטלה ויינשטיין, מנכ"לית 'ימינה' היוצאת, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: דודי פלוג)

סטלה ויינשטיין, מנכ"לית 'ימינה' היוצאת, התארחה באולפן 'כיכר השבת' והודתה כי הממשלה טעתה בהתנהלות מול המגזר החרדי, לדבריה - המפלגה נכשלה במטרה המרכזית של הקמת הממשלה. כמו כן, קראה ליו"ר הנוכחית, איילת שקד, שלא לצרף את שר התקשורת יועז הנדל למפלגה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריה: "אתה יודע מי לא טועה? מי שלא עושה. אין ספק שהיה פה איזה דרך שניסינו לעשות ואולי בחלק מהדברים, עם עובדות אי אפשר להתווכח, אחרי שנה הגענו לבחירות נוספות. נכשלנו. נכשלנו במטרה הכי גדולה של המשמלה הזאת, למנוע בחירות".

סטלה ויינשטיין בריאיון לישי כהן

הח"כים החרדים מוכנים לשבת לדבר עם יאיר לפיד אבל עם נפתלי בנט ומתן כהנא לא

"תראה, אני חושבת שהיו כמה מהלכים - אני מאוד תומכת במהלכים - אני חושבת שאת הרפורמותה אלה צריכים עלשות יחד, יד ביד, באהבה ולא בכוח, אני חושבת שפה היו הטעויות".

ואת מי איילת שקד שוקלת לצרף? את יועז הנדל, עוד דמות שהפכה ל'סדין אדום' במגזר

"אני מעריכה מאוד את יועז הנדל, אני חושבת שלצערי הרב הוא עשה כמה בחירות פוליטיות שלא היו נכונות לאורך הדרך. אני באה ואומרת - המגזר החרדי צריך את העזרה הזאת, בסלולר ועוד. הדרך? היא פטרונית, זאת טעות פוליטית. אני מאיינה שזה בסדר לא להישאר על הגלגל ולקחת צעד אחורה.

את חושבת שיועז צריך לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים?

"אני חושבת שכן. שקד טועה שמכניסה אותו. הייתה פה טעות בלפעול באופן פטרוני".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר