בניגוד להצהרות אתמול

יותר מהצפוי: מחיר הלחם יעלה ב-36 אחוזים

באופן מפתיע הבוקר התברר כי החל מיום ראשון הקרוב מחירו של הלחם יזנק ב-36% ולא 20 אחוזים כפי שהכריז אתמול שרת הכלכלה. מחירו של לחם אחיד מתקרב ל-8 ש"ח (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן פלאש 90)

ישראל ממשיכה להתייקר: בניגוד להודעת אתמול (רביעי) של שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, לפיה מחיר הלחם המפוקח יעלה ב-20 אחוזים - מוקדם יותר היום התברר כי מחיר הלחם יתייקר עוד יותר ממה שאמרה השרה, והחל מיום ראשון הקרוב מחיר הלחם צפוי לזנק ב-36 אחוזים.

עליית המחיר נובעת בין היתר בשל עליית מחיר החיטה והקמח, אלא שכאמור, מדובר בעליית מחיר גבוהה יותר מזו שהוכרזה אתמול, ומחירו של כיכר לחם אחיד יעמוד על 7.9 שקלים.

כזכור, אתמול אמרה שרת הכלכלה כי "לאור התנאים המוגדרים בחוק, יעלה מחירו של הלחם המפוקח, ככל הנראה, מיום א', בשיעור של כ-20%". (נזכיר, היום מתברר כי מחיר הלחם עולה ב-36% ולא 20%).

"אולם, בכוונתי להמשיך ולפעול לשיפור המנגנון על פיו מעודכנים מחירי המוצרים המפוקחים, כך שגם שיקולים חברתיים ורווחת הציבור יילקחו בחשבון בעת קביעת המחיר ללחם מפוקח".

עוד אמרה כי "על אף ההכרה בעליית מחירי התשומות בייצור לחם, צר לי כי לצד ההחלטה של המאפיות להעלות מחירים במגוון רחב של מוצרים רק לאחרונה, הן מתעקשות להעלות גם את מחירו של הלחם הבסיסי והכל כך משמעותי בתזונה של משפחות רבות בישראל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר