החשוד ברצח - נעצר

שוטר נדרס למוות על ידי פלסטיני שניסה להימלט ממחסום

שוטר נרצח הלילה במחסום משטרתי בכביש 4 סמוך לצומת רעננה • פלסטיני כבן 17 ניסה להימלט מהמחסום ודרס את השוטר • החשוד נעצר דקות לאחר האירוע בזמן שניסה לברוח מהזירה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הרצח, הלילה (צילום: דוברות המשטרה)

שוטר נרצח הלילה (ראשון) על ידי פלסטיני בן 17 שניסה להימלט ממחסום משטרתי בכביש 4 סמוך לעיר רעננה. החשוד נמלט רגלית מהזירה ונעצר דקות לאחר הרצח.

על פי החשד, הפלסטיני גנב רכב מתושב העיר חולון וכחות משטרה פתחו במרדף אחריו, כשהוא נתקל במחסום בצומת 4 הוא החליט להימלט בכוח ודרס למוות את השוטר.

זמו קצר לאחר הדריסה, כוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק החלו לסרוק אחר החשוד שנטש את הרכב ונמלט מהזירה. שוטרי תחנת כפר סבא איתרו אותו והוא נעצר בחשד לרצח שוטר.

מפקד המחוז-ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז.

פראמדיק מד"א אביב סולומון סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת כפר סבא עצרו כעת באזור השרון תושב רמאללה כבן 17 בתום סריקות בסיוע מסוק משטרתי, לאחר שדרס למוות שוטר במחסום משטרתי ונמלט מהמקום.

"השוטרים עצרו את החשוד בתום סריקות רגליות צפונית לזירה, לאחר שדרס את השוטר ונמלט מהרכב אותו גנב עפ"י החשד קודם לכן מאזור גוש דן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר